استاندار کردستان خبر داد؛

اختصاص حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان کردستان در سفر رییس جمهور

«زارعی‌کوشا» گفت: در سفر رییس جمهور حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان کردستان اختصاص پیدا کرد که از این رقم یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آن به طور نقدی و مابقی اسناد است.
کد خبر: ۵۵۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱ - 06December 2022

اختصاص حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان در سفر رییس جمهوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان ‌در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: در سفر رییس جمهور حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کرد که از این رقم یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آن به طور نقدی و مابقی اسناد است.

وی برعمل به تعهدات بانکی در استان تاکید کرد و گفت: نگاه دولت سیزدهم به کردستان بسیار مساعد است و انجام ۲ سفر در کمتر از ۶ ماه بیانگر نگاه ویژه این دولت به استان است.

استاندار کردستان بر نگاه کارشناسی به نیازها و آینده‌نگری حوزه تخصصی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و ابراز داشت: اطلاع و رصد اینکه در کجا هستیم و می خواهیم به کجا برسیم از ضرورت های جدی مدیریت است.

زارعی‌کوشا دچار شدن دستگاه های اجرایی به روزمرگی را ضعف مفرط مدیریتی خواند و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید سیمای دستگاه خود، نقاط قوت و ضعف، ایرادات و تناقض موجود در قوانین و بخشنامه‌ها را بشناسند.

وی یادآور شد: در ارائه پیشنهادات لازم برای تدوین برنامه هفتم توسعه فرصتی برای استان ایجاد شده و مدیران باید نظرات خود را بر اساس توان کارشناسی انجام دهند.

استاندار کردستان ادامه داد: برنامه هفتم توسعه رویکردی واقع گرایانه تر نسبت به ۶ برنامه گذشته دارد و یکی از مهمترین ویژگی‌های آن هم این است که مساله محور است.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: مدیر هر دستگاه اجرایی که مشارکت جدی در کارگروه های تدوین برنامه هفتم توسعه داشته باشد در جلسه شورای اداری استان مورد تجلیل قرار می گیرد.

وی در ارتباط با گزارش ۶ ماهه تفریغ بودجه استان، بیان داشت: امید می رود در ماه‌های بعدی سال عملکرد استان در ارتباط با وصول درآمدها و همچنین تخصیص اعتبارات عمرانی بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها