استاندار کردستان عنوان کرد؛

لزوم تسریع پرداخت مطالبات مردمی در سفر رئیس جمهور به کردستان

«زارعی کوشا» گفت: بازخورد تحقق درخواست‌ها و مطالبات مردمی از اجرای مصوبات عمرانی و اقتصادی سفر رئیس جمهور بیشتر است و باید این مهم توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی و بانک‌های عامل مدنظر باشد.
کد خبر: ۵۶۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱ - 18December 2022

لزوم تسریع پرداخت مطالبات مردمی در سفر رئیس جمهور به کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان شب گذشته در جلسه پیگیری مطالبات مربوط به سفر رئیس جمهور به استان کردستان، اظهار داشت: بازخورد تحقق درخواست‌ها و مطالبات مردمی از اجرای مصوبات عمرانی و اقتصادی سفر رئیس جمهور بیشتر است و باید این مهم توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی و بانک‌های عامل مدنظر باشد.

وی افزود: متأسفانه از بیش از هفت هزار میلیارد تومان مصوبات مردمی در پروژه‌های اقتصادی سفر رئیس جمهور، فقط حدود ۵۸۰ میلیارد تومان آن به متقاضیان پرداخت شده ‌و این روند به کندی پیش می‌رود.

استاندار کردستان با گلایه از عملکرد بانک‌های عامل در استان نسبت به پرداخت مصوبات سفر رئیس جمهوری عنوان کرد: اغلب گلایه‌های مردم از عدم پرداخت درخواست‌های سفر رئیس جمهور به ویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی بوده ‌و این مهم در تماس با مردم در سامانه سامد و ملاقات‌های مردمی بارها تکرار شده است.

زارعی کوشا بر لزوم برخورد درست کارمندان با ارباب رجوع و پرداخت مطالبات مردمی و پرهیز از ناامید کردن مردم تأکید کرد.

وی متذکر شد: کسانی هم که تمایلی به دریافت تسهیلات ندارند، باید مشخص شده و این درخواست‌ها تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها