استاندار کردستان:

عرصه دفاع مقدس، یکی از مهمترین رشادت‌های بسیج است

«زارعی‌کوشا» گفت: یکی از مهمترین رشادت‌های بسیج در عرصه دفاع مقدس بوده است که بعد از آن نیز به عرصه خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و کمک به مردم روی آورده‌اند.
کد خبر: ۵۵۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ - 19November 2022

عرصه دفاع مقدس، یکی از مهمترین رشادت‌های بسیج استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در همایش جهادگران فاطمی(2) استان کردستان که با محوریت پاسداشت جهادگر شهید مدافع امنیت غلامرضا بامدی در سالن آزادی این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: دشمن از روز اول انقلاب اسلامی به تهاجم و تخریب این نهاد مقدس روی آورده، اما همواره ناکام مانده‌اند و امروز شاهد کارنامه قابل‌تقدیری از خدمات و عملکرد بسیج هستیم.

وی افزود: دشمنان دنبال این هستند که القا کنند بسیج غیر از مردم است و این اهداف شوم را با هدف رسیدن و تحقق نقشه‌ها و دسیسه‌های خود دنبال می‌کنند.

استاندار کردستان تصریح کرد: نهاد مقدس بسیج با تدبیر حکیمانه امام راحل(ره) از همان ماه‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی با هدف نقش قائل شدن برای آحاد مردم و اداره جامعه شکل گرفت.

وی معجزه‌آسا و معجزه‌گون بودن بسیج را به‌دلیل ارائه خدمات مختلف این نهاد انقلابی و مردمی در طول تاریخ به جامعه دانست و گفت: یکی از مهمترین رشادت‌های بسیج در عرصه دفاع مقدس بوده است که بعد از آن نیز به عرصه خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و کمک به مردم روی آورده‌اند.

زارعی‌کوشا راجع به اتفاقات اخیر ابراز کرد: ضدانقلاب این‌روزها تمام توان رسانه‌ای خود را بسیج کرده‌اند تا با فضاسازی ضربه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کنند و به‌جد دنبال تخریب و هجمه علیه بسیج هستند.

وی خطاب به جوانان و جامعه نخبگان، اساتید، هنرمندان و اقشار مختلف بسیجی اظهار کرد: امروز جامعه نیازمند ارائه و بازگویی درست حقایق و رسواسازی دشمنان است، امری که رهبر انقلاب از آن به‌عنوان جهاد تبیین نام برده است.

استاندار کردستان با یادآوری اینکه اغتشاشگران خواستار جلوگیری از اقدامات جهادی و رفع عقب‌ماندگی‌ها و پیشرفت کشور هستند، تأکید کرد: امروز جوانان باید آسیبب‌های اغتشاشات را برای جامعه تبیین کنند و بدانند که این اتفاقات، اتفاقی صورت نگرفت بلکه پشت‌پرده‌ها داشت.

وی ادامه داد: دشمنان پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها برای نخستین روز سال و بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی کردند اما با شکست مواجه شدند و امروز نیز می‌خواهند یک کلاغ و چهل کلاغ را نشان دهند و جمعیت محدود اغتشاشات را چندین برابر بازتاب و منعکس کنند اما جمعیت‌های چندمیلیونی مردم در دفاع از نظام را نشان نمی‌دهند!

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: مزدوران ضدانقلاب وقتی در دو سه هفته اخیر از همراهی مردم با خودشان ناامید شدند، اقدام ناشایست ترور را باهدف انتقام از مردم در دستور کار قرار داده و نمونه آن را در حادثه  تروریستی شیراز، ایذه و کامیاران و سنندج دیدیم.

زارعی‌کوشا یادآور شد: امروز بهترین فرصت برای افشای توطئه‌های دشمنان است، بنابراین همه با هم در این جهت تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار