امام جمعه قصرشیرین:

مهمترین وظیفه ما پایبندی به اصول نظام اسلامی و تبعیت از رهبر است

خجت الاسلام «صالحی» گفت: امروز مهمترین وظیفه همه ما برای تداوم راه شهدا و مکتب بلند شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، پایبندی به اصول نظام اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۰۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ - 10August 2023

امروز مهمترین وظیفه ما پایبندی به اصول نظام اسلامی و تبعیت از رهبر استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین شامگاه (چهارشنبه) در آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم و بزرگداشت یاد و خاطره شهید «اکبر ملکشاهی»، اظهار داشت: شهدا جایگاه بسیار والایی در نزد پروردگار دارند و ارزش و فضیلت شهدا به قدری است که شهید مقام شفعت دارد و هر شهید می‌تواند شفیع ۷ تا ۷۰ نفر نزد پروردگار متعال باشد.

وی عنوان کرد: شهید زمانی که به مقام شهادت نائل می‌شود و جان خود را در راه خداوند فدا می کند تمامی استعدادهایی که در وجود وی بوده به فعلیت رسیده و به اوج رشد و تعالی می‌رسد.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه اگر دشمن جرات تعرض به خاک کشورمان را ندارد به برکت ترویج و نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی در بین مردم است، گفت: مهم ترین درسی که امروز ما باید از شهدا و به خصوص شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی بگیریم این است که باید بر آرمان ها و اصول اساسی نظام ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: پیروی از امام عصر (عج) و دفاع از حریم ولایت مهم ترین درسی است که ما باید از مدافعان و شهدای مدافع حرم بگیریم چون به برکت حضور همین شهدا است و همین شهدا به تاسی از حضرت زینب (س) مروجان و حافظان دین اسلام هستند که با فدا کردن جان خود به مقابله با کفر می پردازند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: امروز مهمترین وظیفه همه ما برای تداوم راه شهدا و مکتب بلند شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، پایبندی به اصول نظام اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار