رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی:

بنیاد مستضعفان از تمامی ظرفیت‌های برای توسعه سیستان و بلوچستان استفاده می‌کند

فتاح با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان شایسته ارائه بهترین خدمات هستند، گفت: ما به عهدی که با مردم این خطه بسته‌ایم، وفاداریم و از تمامی ظرفیت‌های خود در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای توسعه این سرزمین استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۶۰۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ - 10August 2023

ظرفیت‌های بنیاد مستضعفان در خدمت سیستان و بلوچستانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در شورای اداری استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان شایسته بهترین خدمات هستند.

فتاح با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه هستند، افزود: مردم سیستان و بلوچستان همواره در طول تاریخ وفاداری خود را به این نظام و انقلاب نشان داده‌اند؛ بنابراین این مردم شایسته خدمت هرچه بیشترند؛ لذا ما مسئولان نباید فقط شعار بدهیم و باید به وعده‌های خود عمل کنید.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تاکید کرد: زمانی که به مردم وعده‌ای می‌دهیم، باید به آن عمل کنیم؛ چرا که اگر به قول‌هایتان عمل نکنیم مردم به ما بی‌اعتماد می‌شوند.

وی تصریح کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان بسیار انسان‌های بزرگی هستند؛ چرا که با وجود همه مشکلات از جمله خشکسالی و ریزگرد‌ها به اسلام و نظام وفادار هستند.

فتاح با بیان اینکه اگر ما مردم را از خودمان بدانیم، قطعاً مردم نیز ما را از خودشان می‌دانند، عنوان کرد: اگر به مردم در این شرایط سخت رسیدگی کنیم، خود را از جایگاه جهنم آزاد کرده‌ایم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تاکید بر ایمان و اخلاص خاطرنشان کرد: ما به عهدی که با مردم این خطه بسته‌ایم، وفاداریم و از تمامی ظرفیت‌های خود برای توسعه این سرزمین استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار