به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

ادای احترام خبرنگاران هرمزگان به مقام شامخ شهدا

جمعی از خبرنگاران عضو بسیج رسانه استان هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار با حضور در گلزار شهدای بندرعباس، نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۶۰۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ - 10August 2023

ویژه برنامه های بزرگداشت هفته خبرنگار بسیج رسانه هرمزگان/از ادای احترام به مقام شامخ شهدا تا تجلیل خانواده شهید رسانه و سرکشی از پیشکسوتان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، همزمان با هفته خبرنگار، امروز جمعی از خبرنگاران هرمزگانی به محوریت بسیج رسانه استان بر سر مزار مطهر شهیدان والامقام شهر بندرعباس حاضر شدند و با نثار گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بار دیگر با آرمان های والای امام (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

در این آیین که به همت بسیج رسانه هرمزگان و با همکاری انجمن صنفی روزنامه نگاران استان برگزار شد، سرهنگ جلالی رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان، محمد رحیمی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرعباس، جمال خوشکام مدیرکل روابط عمومی استانداری، باقرزاده مدیر روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و رضا زرگر مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، خبرنگاران را همراهی کردند.

سرهنگ پاسدار «محمدرسول جلالی» رییس بسیج رسانه هرمزگان در این آیین ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان، عزت و سربلندی و اقتدار ایران اسلامی را مرهون از جان گذشتگی شهدا دانست و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

 وی در ادامه با اشاره به نقش خبرنگاران در جنگ نرم و جهاد تبیین، گفت: امروز اصحاب رسانه با قلم فرسایی خود از مرزهای عقیدتی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کنند.

رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان، رسالت خبرنگاران در این برهه از تاریخ را بسیار خطیر و حساس دانست و افزود: امروز دشمنان با همه توان و بهره گیری از ابزار رسانه ای برای نابودی اسلام ناب محمدی و نظام جمهوری اسلامی به میدان آمده اند و رسالت خبرنگار خنثی سازی توطئه های دشمن از طریق عملی کردن جهاد تبیین است.

وی اضافه کرد: امروز فعالان رسانه ای در استان هرمزگان در کنار قبور مطهر شهدا گردهم آمده اند تا ضمن ادای احترام مقام والای شهیدان، عهد و پیمانی دوباره با آرمان های اسلام، انقلاب، امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا ببندند.

دیدار با خانواده شهید یوسف دقت (شهید خبرنگار) و تکریم از آنان و همچنین سرکشی و دلجویی از پیشکسوتان رسانه استان هرمزگان (خلیل تنیده، حسین نارنجی نسب، محمد نعمتی و علیرضا خورشیدزاده) از دیگر برنامه ها بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها