بازدید ارشد نظامی آجا در استان های قزوین و زنجان از خبرگزاری دفاع مقدس استان قزوین

امیر سرتیپ دوم ستاد محمدشفیعی ارشد نظامی آجا در استان های قزوین و زنجان از خبرگزاری دفاع مقدس استان قزوین بازدید کرد.
کد خبر: ۶۰۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ - 10August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم ستاد حسین محمدشفیعی ارشد نظامی آجا در استان های قزوین و زنجان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری دفاع مقدس استان قزوین بازدید کرد.

امیر سرتیپ دوم ستاد حسین محمدشفیعی ارشد نظامی آجا در استان های قزوین و زنجان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین در در این دیدار بر رسالت خطیر خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه در برابر تهاجم گسترده روانی و تبلیغاتی دشمنان تاکید کرد و اظهار داشت: امسال تقارن ماه محرم و عزاداری حسینی با روز خبرنگار این نکته مهم را متجلی می‌کند که باید همچون زینب کبری(سلام الله علیها) و امام سجاد(علیه السلام) در برابر طوفان تبلیغاتی مسموم یزیدیان زمان، مقاومت و از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی و عاشورا دفاع کنیم.

وی افزود: روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است.نامگذاری روز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار،یعنی ما باید منش،سیره و خط این شهید گرانقدر را ادامه دهیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: خبرنگاران به عنوان چشمان بینای اجتماع ، بهترین راویان مباحث اجتماعی هستند.

در پایان امیر سرتیپ دوم ستاد حسین محمدشفیعی ارشد نظامی آجا در استان های قزوین و زنجان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین از مسئول خبرگزاری دفاع مقدس استان قزوین تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار