سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

برنامه‌های مختلف به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان در زنجان برگزار می‌شود

«برزگر» گفت: برنامه‌های مختلف به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶ - 12August 2023

برنامه‌های مختلف به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «عباس برزگر» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: آزادگان گنجینه‌های ارزشمندی هستند و هماره باید از این عزیزان یاد شود.  

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه آزادگان نماد مقاومت، ایثار و ایستادگی ملت ایران هستند، اضافه کرد: این افراد در دوران طاقت‌فرسای اسارت، با صبر و استقامت، حماسه‌سازی کردند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان ۵۸۶ آزاده سرافراز مدال دارد، بیان کرد: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن برنامه‌های مختلفی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی اجرا می‌شود.

برزگر با اشاره به اینکه دیدار با آزادگان در قالب اجرای طرح سپاس با اولویت آزادگان و دیدار و پایش سلامت آزادگان بستری در بیمارستان‌ها و منازل ادامه داد: مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قبل از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی خواهند کرد و تجلیل از آزادگان فعال در میعادگاه‌های نماز جمعه انجام خواهد شد.
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: هماهنگی با استانداری به منظور مکاتبه با ادارات و نهادها جهت آذین‌بندی و نصب بنر تبریک بر سردرب ادارات و تجلیل از آزادگان شاغل و بازنشسته و نامگذاری اماکن و پروژه های در حال اجرا به نام شهدای آزاده انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به بند واو اعتبارات دستگاه‌های اجرایی مبنی بر هزینه کرد یک درصد از بودجه برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: طبق قانون، یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ساماندهی امور ایثارگران اختصاص یابد که انتظار می‌رود نهادها در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار