مسئول بسیج رسانه استان کردستان:

خبرنگاران با امیدآفرینی به نقد منصفانه در جامعه بپردازند

«رشیدی» گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با امیدآفرینی به نقد منصفانه و روشنگری در جامعه بپردازند و راستای رسالت خود گام بردارند.
کد خبر: ۶۰۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ - 13August 2023

خبرنگاران با امیدآفرینی به نقد منصفانه در جامعه بپردازندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حجت رشیدی» مسئول بسیج رسانه استان کردستان شامگاه دیروز در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته خبرنگار خواستار نقد و مطالبه‌گری منصفانه از سوی خبرنگاران شد و اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با امیدآفرینی به نقد منصفانه و روشنگری در جامعه بپردازند.

وی یکی از اقدامات مهم فعالان حوزه رسانه را امید‌ آفرینی در جامعه عنوان کرد و افزود: مرز مطالبه‌گری و تخریب یک مرز باریک است بنابراین باید با مطالبه‌گری منصفانه و صحیح در راستای رسالت خود گام برداریم.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خبرنگاران بسیجی و مروجان حجاب و عفاف، با حضور استاندار، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان از نهمین پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار