مسئول بسیج رسانه استان کردستان:

رسانه‌ها وقایع دفاع مقدس را به نسل‌های جوان منتقل کنند

«رشیدی» گفت: با استفاده از روایت‌گری درست و بیان حقایق و اطلاع‌رسانی صادقانه توسط رسانه‌ها، می‌توان وقایع دفاع مقدس را به نسل‌های جوان منتقل کرد.
کد خبر: ۶۱۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ - 26September 2023

رسانه‌ها وقایع دفاع مقدس را به نسل‌های جوان منتقل کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حجت رشیدی» مسئول بسیج رسانه استان کردستان در مراسم بزرگداشت شهدای رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهید نریمان بسیجی داوطلب  بود که در راه حفظ انقلاب به شهادت رسید. امیدوارم همواره حافظ خون شهدا و ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم.

وی بر ضرورت جهاد تبیین و بیان واقعیات و اطلاع‌رسانی توسط رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: در بیان وقایع مربوط به جنگ تحمیلی قبل از اینکه دشمنان روایت مورد نظر خود را به مردم القا کنند، راویان دفاع مقدس و فعالان عرصه رسانه باید به صورت «مستند و مستدل» حقایق را برای مردم روایت کنند.

مسئول بسیج رسانه استان کردستان با بیان اینکه مهم‌ترین پیام دفاع مقدس "شجاعت و شهامت" فرزندان دلیر کشورمان در برابر تجاوز بیگانگان و انتخاب عزت جهاد و دفاع در برابر ذلت در خانه ماندن و عقب‌نشینی است، افزود: ولایت‌پذیری و اطاعت‌پذیری مردم از رهبر و مرجعیت دینی در جهاد با دشمن متجاوز یکی دیگر از پیام‌های اصلی دفاع مقدس بوده که در نهایت باعث ظفر و سربلندی در جنگ تحمیلی شد.

وی تصریح کرد: با استفاده از روایت‌گری درست و بیان حقایق و اطلاع‌رسانی صادقانه توسط رسانه‌ها، می‌توان وقایع دفاع مقدس را به نسل‌های جوان منتقل کرد.

وی به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد جهاد تبیین اشاره کرد و ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند جنگ رسانه‌ای جنگ روایت‌هاست. تحریف حقایق دفاع مقدس برای ناامید کردن مردم و ضربه به اعتماد عمومی اهداف اصلی دشمن بوده که باید اصحاب رسانه آن را خنثی کنند.

رشیدی دفاع مقدس را یک نماد منسجم از ایثار، شهادت‌طلبی، از خودگذشتگی و ولایت‌پذیری  مردمی دانست و تاکید کرد: رسانه‌ها همواره واقعیات را بیان کنند و مراقب توطئه‌های دشمن در جنگ‌ روانی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها