در بازدید از منطقه پدافند هوایی شهید علی‌اکبر مردانه؛

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: قدرت دفع هرگونه تهدیدی را داریم

امیر سرتیپ الهامی با تأکید بر اینکه قدرت دفع هرگونه تهدیدی را داریم، گفت: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی قرار دارد.
کد خبر: ۶۰۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ - 13August 2023

امیر سرتیپ الهامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شهید علی‌اکبر مردانه خامنه، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی، توان رزمی و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ الهامی در این بازدید، با بیان اینکه آسمان کشور با دقت مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد، اظهار داشت: هر روز شاهد پیشرفت‌های خوبی در یگان‌های پدافند هوایی هستیم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن ابراز رضایت از آمادگی و توان رزمی این یگان، افزود: آموزش‌ها و تمرینات لازم متناسب با تهدیدات احتمالی در یگان‌های پدافند هوایی در حال انجام است.

وی ادامه داد: امروز در سطح یگان‌های پدافند هوایی، خلاقیت، ابتکارات و بهینه سازی‌هایی را شاهد هستیم که مثال زدنی است، این مسئله، احساس مسئولیت این یگان‌ها را ثابت می‌کند.

جانشین فرمانده نپاجا تأکید کرد: نیرو‌های مسلح ما با کسانی که ایران را تهدید کنند، مماشات نمی‌کنند و همان‌طور که ۴۳ سال مقاوم در برابر دشمنان ایستاده‌ایم، بر عهد و پیمان خود هستیم و استوارتر از قبل به پیش خواهیم رفت.

امیر الهامی با بیان اینکه به حدی از آمادگی رسیده‌ایم که قدرت دفع هر نوع تهدیدی را داریم، گفت: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، آمادگی لازم در زمینه‌های رزمی، علمی، فناوری را کسب کرده و در این راه از دانش متخصصان بومی، فناوری‌های روز و تجهیزات بومی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها