در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب غرب؛

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش: تجهیزات پدافندی ارتقا می‌یابد/ نقض حریم هوایی ایران پیامد‌های سنگینی برای متجاوزان دارد

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتقای تجهیزات پدافندی در راستای حفظ منافع ملی و قدرت بازدارندگی با جدیت دنبال می‌شود، گفت: هرگونه نقض حریم هوایی کشورمان، پیامد‌های سنگینی برای متجاوزان در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۶۰۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ - 12August 2023

امیر سرتیپ الهامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی شهید جودکی اهواز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این گروه پدافندی، توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ الهامی در جریان بازدید اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی ارتش با نگاه به آینده، تهدیدات را به‌خوبی رصد می‌کند و برای انجام مأموریت‌های خود صد درصد آماده است.

وی تأکید کرد: توانمندی سامانه‌های موشکی و راداری یکی از مهم‌ترین محور‌های راهبرد نظامی کشورمان برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان است و هرگونه نقض حریم هوایی کشورمان، پیامد‌های سنگینی برای متجاوزان در پی خواهد داشت.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر پدافند هوایی در حوزه ساخت و تولید سامانه‌های راداری و موشکی خاطرنشان کرد: ارتقای تجهیزات پدافندی در راستای حفظ منافع ملی و قدرت بازدارندگی با جدیت دنبال می‌شود.

امیر الهامی با اشاره به رشادت‌های بی‌بدیل ارتش از قبل از انقلاب تا به امروز گفت: فداکاری‌های ارتشیان یادآور حماسه‌آفرینی غیورمردان و رشادت دوران دفاع‌ مقدس است که از همان زمان انقلاب با سلحشوری در مقابل استبداد و ظلم طاغوت زمان ایستادگی کردند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار