جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

رشد چشمگیر تسلیحات نیروی پدافند هوایی ماحصل اعتماد به قابلیت‌های نسل جوان است

امیر «الهامی» رشد چشمگیر تسلیحات راداری و موشکی نیروی پدافند هوایی را ماحصل هوش، انگیزه و اعتماد به قابلیت‌های ویژه نسل جوان دانست و گفت: شاهد شکوفایی طرح‌های ارزنده‌ای در زمینه ارتقای دستاوردهای دفاعی هستیم.
کد خبر: ۵۹۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ - 19June 2023

هم افزایی و تبادل دانش با مجموعه‌های تحقیقاتی برون سازمانی/رشد چشمگیر تسلیحات راداری و موشکی ماحصل اعتماد به قابلیت‌های نسل جوان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عليرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان نخبه متخصص و فنی این نیرو، اظهار داشت: پدافند هوایی از طرح‌ها و ایده‌های متخصصان و مهندسان علوم فنی و پدافندی به‌طور همه‌جانبه استقبال و حمایت می کند.

امیر الهامی با بیان اینکه در مجموعه پدافند هوایی، کار و فعالیت به هیچ وجه تعطیل‌بردار نیست و لحظه‌ای توقف ندارد، خاطرنشان کرد: نیروهای خدوم  و با ذکاوت پدافند به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت به ملت شریف ایران اسلامی هستند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش رشد چشمگیر تسلیحات راداری و موشکی را ماحصل هوش، انگیزه و اعتماد به قابلیت‌های ویژه نسل جوان دانست و گفت: همواره در حال تبال دانش و هم‌افزایی با مجموعه‌های تحقیقاتی برون‌سازمانی و شاهد شکوفایی ایده‌های متعدد و طرح‌های ارزنده‌ای در زمینه ارتقای دستاوردهای دفاعی هستیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار