در اختتامیه دومین دوره توان افزایی اساتید درس دفاع مقدس مطرح شد؛

سردار شیخی: باید حوزه دفاع مقدس را برای نسل جدید بیشتر تبیین کنیم

جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: اساتید حوزه دفاع مقدس باید حضور فعالانه‌ای در جهت تبیین پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف در جامعه داشته باشند.
کد خبر: ۶۰۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵ - 13August 2023

سردار شیخی: باید حوزه دفاع مقدس را برای نسل جدید بیشتر تبیین کنیمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «محسن شیخی» جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مراسم اختتامیه دومین دوره توان افزایی اساتید درس دفاع مقدس که عصر امروز (یکشنبه) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز برگزار شد، اظهار داشت: این نشست‌های هم اندیشی اساتید درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها یکی از موضوعاتی است که در حوزه ماموریتی ما قرار دارد که در کل کشور به پنج منطقه تقسیم شده است.

سردار شیخی ادامه داد: اساتید درس دفاع مقدس واحد‌های دانشگاهی استان‌های تهران، البرز و علوم تحقیقات در این جلسه حضور دارند و ابهامات ایجاد شده برای کتاب‌ها در این دوره‌ها رفع می‌شود.

جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: در این دوره طرح‌هایی برای گسترش کتاب و رفع ابهامات توضیح داده می‌شود؛ همچنین اساتید با تکنیک‌های روز نیز آشنا می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه برای برقراری ارتباط با دانشجو حتما باید اساتید به روز بوده و به مباحث مسلط باشند، یادآور شد: این جلسات رو به رشد بوده و امسال بسیار قوی‌تر برگزار شده است و قطعا درصدد تقویت اینگونه جلسات هستیم.

جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: دانشجویان و اساتید سوالات و ابهاماتی در حوزه دفاع مقدس دارند و این گونه جلسات می‌تواند در جهت رفع ابهامات باشد.

وی با بیان اینکه باید حوزه دفاع مقدس را برای نسل جدید بیشتر تبیین کنیم، افزود: ما همپای دانشجویان باید حرکت کنیم و با فضای مجازی و تکنیک‌های دیگری دانشجویان را در مسیر بیاوریم و آن‌ها با فرهنگ دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.

جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به جنگ ترکیبی دشمن علیه کشورمان اشاره و خاطرنشان کرد: ما به عنوان اساتید حوزه دفاع مقدس باید حضور فعالانه‌ای در جهت تبیین پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف در جامعه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: بیشترین گرایش را در جامعه و در مراکز فرهنگی و مساجد به حوزه دفاع مقدس داشتیم و باید نسبت به موضوع دفاع مقدس و تبیین حضور فعالانه‌ای داشته باشیم و پیام خون شهدا را به نسل‌های جامعه برسانیم.

سردار شیخی در ادامه همچنین درباره تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس و همسران آن‌ها را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار