استاندار قزوین:

دولت در زمینه تشکل های مردم نهاد وظیفه تسهیل گری و حمایت را دارد

اعلایی گفت: دولت در زمینه تشکل های مردم نهاد وظیفه تسهیل گری و حمایت را دارد و سعی می شود این وظیفه دولت در استان قزوین به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.
کد خبر: ۶۰۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ - 13August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، با حضور آیت الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، «محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین، «عباس کاظمی» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، «عبدالله دیدبان» رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، «سمیه اسمعیلی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و تعدادی از مسئولان استانی و دبیران تشکل های مردمی،  همایش تشکل های مردم نهاد، گروه های جهادی و مراکز خیریه استان قزوین شد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در این همایش اظهار داشت: دولت در زمینه تشکل های مردم نهاد وظیفه تسهیل گری و حمایت را دارد و سعی می شود این وظیفه دولت در استان قزوین به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

وی افزود: تشکل های مردم نهاد و مجموعه های مردمی باید در جامعه اغنایی ایجاد کنند که بسیاری از مسئولیت ها بر عهده خود مردم است و مردم باید در موضوعات مختلفی نقش آفرینی کنند و دولت هم نقش حمایتی و تسهیل گری را انجام دهد.

اعلایی گفت: در استان قزوین تشکل هایی حضور دارند که دامنه اثرگذاری خدمات آنها بسیار فراگیر است که این مهم نشان دهنده غنای مجموعه های مردمی در استان است که قابل تقدیر و تشکر می باشد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: تشکل ها می توانند مطالبه گری و تشویق مردم برای حضور در انتخابات را دنبال کنند تا بدین وسیله جامعه به این باور برسد که توجه به انتخابات در سرنوشت مردم تاثیرگذار است.

وی افزود: موثرترین نهاد اثرگذار برای آینده کشور مجلس شورای اسلامی است و مجلس از انتخاب مردم شکل می‌گیرد و بی تفاوتی در انتخاب درست بی تفاوتی به آینده و نسل آینده است و به طور قطع هیچ جامعه ای به دلیل عدم تاثیرگذاری در آینده مورد تشویق و تعریف قرار نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها