فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

هم‌افزایی مدیریت شهری منجر به اقدامات شایسته‌ای در محمدیه و مهرگان شده است

سرهنگ طاهرخانی گفت: وحدت و انسجام شهرداری و شورا منجر به بروز باعث اتفاقات خوب و خوشایندی در محمدیه و مهرگان شده و بارقه‌ای از امید را برای شهروندان به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۶۰۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ - 14August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه با فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز که در دفتر فرمانده سپاه البرز صورت گرفت، سرهنگ «محمد طاهرخانی» ضمن تشکر از مدیریت شهری به جهت برگزاری بزرگترین جشن غدیر استان در محمدیه، وحدت، انسجام و هم افزایی مدیریت شهری به جهت اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی، رفاهی و برگزاری مراسمات در مناسبت‌های مختلف مذهبی و فرهنگی در استان را ستودنی دانست و اظهار داشت: امیدواریم با حمایت شهردار و همفکری مجموعه شورای اسلامی شهر در سطح استان شاهد اجرای برنامه‌های محتوایی با کیفیت باشیم.

وی عنوان کرد: وحدت و انسجام شهرداری و شورا منجر به بروز باعث اتفاقات خوب و خوشایندی در محمدیه و مهرگان شده و بارقه ای از امید را برای شهروندان به ارمغان آورده است.

طاهرخانی وجود اختلاف نظر در مدیریت شهری را امری بدیهی دانست و افزود: عدم اختلاف عقیده در مدیریت شهری محمدیه منجر به پیشرفت و اتفاقات خوب از قبیل اجرای پروژه های عمرانی، رفاهی،خدمانی از قبیل رایگان نمودن اتوبوس ها نه در سطح شهرستان بلکه در سطح استان شده که کارهای بزرگ و ماندگاری است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) عنوان کرد:در راستای خدمات رسانی به شهروندان در همه زمینه ها باید آسیب شناسی کرد و با تلاش و کوشش دو چندان نقص ها را برطرف کرد.

وی ضمن اشاره به حرکت رو به رشد قطار مدیریت شهری، مجموعه سپاه و بسیج را یار و یاور شورا و شهرداری دانست و تصریح کرد: اتفاقات خوب در محمدیه و مهرگان منجر به ایجاد شور و نشاط در شهر شده و این امر جز با تلاش شهردار انقلاب و شورای متعهد امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار