وزیر امور خارجه با خانواده دیپلمات ربوده شده کشورمان در لبنان دیدار کرد

امیرعبداللهیان در دیدار با همسر و فرزند سیدمحسن موسوی کاردار ربوده شده جمهوری اسلامی ایران در لبنان در خصوص راهکار‌های پیگیری سیاسی، حقوقی و بین‌المللی پرونده چهار دیپلمات ربوده شده کشورمان بحث و تبادل نظر کرد.
کد خبر: ۶۰۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷ - 14August 2023

وزیر امور خارجه با خانواده دیپلمات ربوده شده کشورمان در لبنان دیدار کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه امروز (دوشنبه) با همسر و فرزند «سیدمحسن موسوی» کاردار ربوده شده جمهوری اسلامی ایران در لبنان در سال ۱۳۶۱ دیدار کرد.

در این دیدار درخصوص راهکار‌های پیگیری سیاسی، حقوقی و بین‌المللی پرونده چهار دیپلمات ربوده شده کشورمان در لبنان بحث و تبادل نظر شد.

چهاردهم تیر سال ۱۳۶۱، خودرو هیات نمایندگی دیپلماتیک ایران حامل سردار احمد متوسلیان وابسته نظامی سفارت ایران در بیروت، سید محسن موسوی کاردار سفارت، تقی رستگار مقدم کارمند سفارت و کاظم اخوان عکاس و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، حین ورود به پایتخت لبنان و در هنگام عبور از پست ایست و بازرسی توسط مزدوران حزب فالانژ لبنان متوقف شده و چهار سرنشین خودرو مزبور به رغم مصونیت دیپلماتیک توسط آدم‌ربایان دست‌نشانده رژیم صهیونیستی ربوده شدند.

شواهد و قرائن نشان می‌دهد این اقدام در تیر سال ۱۳۶۱ توسط عوامل رژیم غاصب صهیونیستی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار