بازدید معاون سیاسی، امنیتی استاندار فارس از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

سرهنگ پاسدار «قزل سفلی» به همراه مهدی خان‌سالار مدیر بیمارستان نمازی، احمد حسین‌زاده رییس بیمارستان نمازی و اصحاب رسانه از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ بازدید کردند.
کد خبر: ۶۰۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ - 14August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «اسماعیل قزل‌سفلی» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز در بازدید از مجروحان حادثه تروریستی دیشب در شاهچراغ با ابراز تأسف از اینکه شب گذشته در حادثه شاهچراغ چند تن از هموطنان گرانقدر با اصابت گلوله به دست تروریست داعشی مجروح و یک نفر به درجه رفیع شهادت نائل شد، اظهار داشت: در این حادثه ۸ نفر مصدوم شدند که از این تعداد پنج نفر در بیمارستان نمازی اعزام شدند و بلافاصله کادر درمان کار درمان را شروع کردند.

قزل سفلی با اشاره به اینکه شب گذشته یکی از مصدومان مرخص شد گفت: از تعداد ۴ نفر باقی مانده حال دو نفر وخیم گزارش شده بود اما در این بازدید حال عمومی تمام مصدومان مساعد گزارش می شود.

قزل سفلی افزود: برخی از این مصدومان احتیاج به عمل مجدد دارند که گزارش این عمل‌ها هم در اختیار رسانه ها و عموم مردم قرار خواهد گرفت.

وی درخصوص اختلاف آماری این حادثه گفت:۷ نفر از همشهریان عزیز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که ۶نفر مجروح و یک نفر شهید شده است.

قزل سفلی افزود: دو نفر از همشهریان نیز در اثر ازدحام به وجود آمده مصدوم شدند که یکی از آنها به این مرکز درمانی اعزام شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام مصدومان همشهریان استان فارس هستند.

احمد حسین زاده رییس بیمارستان نمازی شیراز اعلام کرد: شب گذشته به دنبال حادثه تروریستی سومین حرم اهل بیت شیراز ۵ مجروح به بیمارستان نمازی منتقل شدند که چهار نفر از آنها شرایطی داشتند که باید تحت عمل جراحی قرار می گرفتند.

حسین‌زاده با بیان اینکه این ۴ مصدوم تا نیمه شب توسط جراحان این مرکز درمانی تخت عمل جراحی بودند، اظهار کرد: مصدومان این حادثه توسط جراحان شکم و سینه، قلب و عروق، سوانح و حوادث معالجه و اکنون در شرایط پایدار به سر می برند.

وی ادامه داد: دو مجروح این حادثه که صدمات جدی پ داشتند که خوشبختانه با بازبینی مجدد امروز وضعیت آنها پایدار است.

حسین زاده اعلام کرد: مجروحان این حادثه تروریستی در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که در گزارش‌های بعدی وضعیت جسمی و عمومی آنها اعلام می شود .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار