مسابقات استانی قرآن؛

نفرات برتر مسابقات قرآن کریم خراسان جنوبی معرفی شدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات برای نخستین بار رشته دعا خوانی نیز برگزار شد، گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن در شهرستان قاین با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ - 05December 2015

نفرات برتر مسابقات قرآن کریم خراسان جنوبی معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محمد طاهر گرایلی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سی وهشتمین دوره از مسابقات استانی قرآن در قاین گفت: این مسابقات در روزهای 11، 12 و 13 آذر ماه در قاین برگزار شد.

 وی افزود: با خاتمه یافتن مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خراسان جنوبی که با حضور حدود 365 نفر برگزار شد تکلیف نفرات راه یافته به مرحله استانی روشن شد.
 
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به حضور 168 نفر در مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم، گفت: شرکت کنندگان قرآن کریم در این دوره از مسابقات در هفت رشته حفظ پنج جز، 10 جز، 20 جز و حفظ کل، قرائت، ترتیل و دعاخوانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
 
 گرایلی افزود: در رشته حفظ 5 جزء خواهران به ترتیب طاهره صحرایی از بشرویه، فاطمه محمدزاده از زیرکوه و سمیرا اسماعیلی از فردوس به ترتیب نفرات اول تا سوم و در بخش برادران نیز به ترتیب محمد مهدی معتمدی و حسن محمدزاده از بیرجند به ترتیب نفرات اول و دوم شدند.
 
 وی بیان کرد: در رشته حفظ 10 جزء نیز در بخش خواهران فرزانه شکوهیان از بیرجند، سمیه سورگی از بیرجند و ملیحه عدالتی از فردوس به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند و در بخش برادران نیز سید علی سیادت و عبدالقادر صالحی از بیرجند نیز موفق به کسب رتبه های اول تا دوم شدند.
 
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اظهار داشت: آسیه مرادی، زهره سادات عبداللهی و زهره اکبری از بیرجند موفق به کسب رتبههای اول تا سوم در رشته حفظ 20 جزء شدند و در بخش برادران نیز احمد یوسفی احمدآباد، هادی خسروی و مرتضی زمانی از بیرجند به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
 
 گرایلی افزود: در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز زهرا خسروی، طیبه حسینی و مرضیه اشرفی از بیرجند به ترتیب رتبههای اول تا سوم را کسب کردند و در بخش برادران نیز محمود احمدی درمیان از بیرجند، حسین نوقابیان مقدم از قاین و محمود علیشاهی دستگرد از بیرجند نیز به عنوان نفرات اول تا سوم حفظ کل قرآن انتخاب شدند.
 
 وی اظهار داشت: در رشته قرائت نیز در بخش خواهران زهرا قاسمی از قاین، سمیه دشتیان از فردوس و فهیمه صبحی از فردوس نیز به ترتیب موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند و علیرضا محمدنژاد، سید مهرداد صالحی و جواد سبزبان از بیرجند نیز به ترتیب موفق شدند رتبههای اول تا سوم را در رشته قرائت در بخش برادران کسب کنند.
 
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: در رشته ترتیل نیز فرزانه کارکن از بیرجند، فاطمه شریفی پور از بیرجند و بهنانه ترابی از قاین به ترتیب موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.
 
 همچنین در بخش برادران نیز محسن سکندری مقدم از فردوس، حسین الله رسایی از بیرجند و حمید قلی نژاد از قاین به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.
 
 گرایلی افزود: در رشته دعاخوانی نیز معصومه عاملی سرچاهی از بیرجند، بهنانه ترابی از قاین، زهرا نخعی پور از بیرجند موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند
 
 در بخش برادران نیز علی ابراهیم زاده از سرایان، حسن نجف زاده از سرایان و عبدالله عبداللهی از بیرجند نیز به ترتیب رتبههای اول تا سوم را کسب کردند.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار