در پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران آمد؛

فتنه حمله تروریستی به حرم شاهچراغ با هوشیاری ملت عقیم خواهد ماند

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی حمله تروریستی تاریک‌اندیشان به سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت حضرت احمدبن موسی الکاظم (علیهم‌السلام) شاهچراغ و شهادت و مجروحیت تعدادی از خادمین و زائرین را تسلیت و تعزیت گفت.
کد خبر: ۶۱۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ - 15August 2023

فتنه حمله تروریستی به حرم شاهچراغ با هوشیاری ملت عقیم خواهد ماندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید رمضام موسوی مقدم» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی حمله تروریستی تاریک‌اندیشان به سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت حضرت احمدبن موسی الکاظم علیهم السلام شاهچراغ و شهادت و مجروحیت تعدادی از خادمین و زائرین را تسلیت و تعزیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انا الله وانا الیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿ احزاب ۲۳﴾

حمله تروریستی تاریک اندیشان به سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت حضرت احمد بن موسی الکاظم علیهم السلام شاهچراغ، در ماه حرام الهی که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از خادمین و زائرین و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت گردید را به امام زمان (علیه السلام) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت شهیدپرور و خانواده محترمشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

این حمله ناجوانمردانه و دور از کرامت و حرمت انسانی را شدیدا محکوم کرده و برای شهدای این حادثه دلخراش علو درجات و همنشینی با این امامزاده واجب التعظیم و برای مجروحین شفای عاجل و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل، از خداوند متعال خواستارم.

بی‌شک این فتنه نیز با هوشیاری ملت شهید‌پرور و دست‌اندرکاران نظام اسلامی، عقیم خواهد ماند و خون پاک شهیدان موجب رشد درخت تنومند انقلاب اسلامی عزیز خواهد شد و نقشه‌های استکبار جهانی و صهیونیزم که مهد ترور در دنیا شناخته می‌شود، به شکست خواهد رسید. ان‌شاءالله

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار