آیت‌الله آملی لاریجانی خواستار شد؛

ضرورت قاطعیت در شناسایی آمران جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی با ابراز تاسف و همدردی با مجروحان جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) خواستار برخورد قاطع با آمران و مجازات عاملان آن شد.
کد خبر: ۶۱۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ - 15August 2023

آیت‌الله آملی لاریجانی: ضرورت قاطعیت در شناسایی آمران جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌الله «صادق آملی لاریجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی با ابراز تاسف و همدردی با مجروحان جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)، خواستار برخورد قاطع با آمران و مجازات عاملان آن شد.

آیت‌الله آملی لاریجانی در این پیام تأکید کرده است: جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه‌السلام) که منجر به شهادت دو هموطن و مجروح شدن تعداد دیگری از زوار بارگاه منور شاهچراغ (ع) شد، موجب تاسف و تاثر عمیق شد.

وی در ادامه این پیام، ضمن تسلیت به خانواده‌های این عزیزان و مردم شهیدپرور کشورمان و آرزوی بهبودی و سلامتی برای مجروحان این حادثه تروریستی، عنوان کرد: از تمامی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و به‌خصوص دستگاه قضایی انتظار می‌رود که با قاطعیت به شناسایی آمران سیه روی و دستان ناپاک پشت پرده این عمل جنایتکارانه اقدام کرده و آن‌ها را به سزای اعمال‌شان برسانند تا از تکرار این اقدامات ضدبشری جلوگیری شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: خداوند روح مطهر شهدای این حادثه را با سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله (ع) محشور گرداند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار