دریادار ایرانی در دیدار با مدیرعامل فولاد هرمزگان:

تولید ملی سنگر جنگ اقتصادی در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

فرمانده نیروی دریایی ارتش تولید ملی را سنگر جنگ اقتصادی در مقابله با جنگ ترکیبی استکبار جهانی دانست و گفت: افتخارات ناوگروه ۸۶ در پیمودن دور دنیا متعلق به همه مردم ایران است.
کد خبر: ۶۱۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ - 15August 2023

تولید ملی سنگر جنگ اقتصادی در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با «عطاءالله معروف‌خانی» مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اظهار داشت: فولاد پایه و اساس توسعه کشور به‌ویژه حوزه دریا محسوب می‌شود. خوشبختانه در حوزه تولید فولاد توانمندی بسیار خوبی در کشور وجود دارد و می‌توان با توجه به اهمیت اقتصاد دریا و وجود فولادسازانی همچون فولاد هرمزگان، از این ظرفیت استفاده کرد.

دریادار ایرانی با ابراز علاقه به گسترش همکاری‌ها میان شرکت فولاد و نیروی دریایی ارتش، تصریح کرد: نیروی دریایی آماده همکاری در سه زمینه تعمیر و نگهداری قطعات و تجهیزات، خرید پایدار تختال فولادی برای تامین ورق با گرید دریایی و سرمایه‌گذاری برای تولید ورق فولادی است. از این رو با توجه به اینکه فولاد هرمزگان نیز توانمندی خوبی در تولید تختال با گرید‌های دریایی را دارد، می‌توانیم همکاری‌های خود را در همه زمینه‌ها گسترش دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تولید را سنگر جنگ اقتصادی در مقابله با جنگ ترکیبی استکبار جهانی دانست و بیان کرد: افتخارات ناوگروه ارتش در پیمودن دور دنیا متعلق به همه مردم ایران به ویژه تولیدکنندگان فولاد است؛ زیرا فولاد ناو و سازه فلزی آن تماما به دست توانمند تولیدکنندگان ایرانی طراحی و تولید شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان نیز با اشاره به دلاوری‌های دریادلان ارتش در سال‌های اخیر به ویژه پیمودن دور دنیا توسط ناوگروه ارتش که باعث سرافرازی کشور در عرصه بین‌الملل شده است، گفت: فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته‌ترین کارخانه فولادی کشور، توانایی و آمادگی لازم برای هر نوع همکاری با نیروی دریایی ارتش به ویژه تولید تختال‌های فولادی مورد نیاز ورق دریایی که جهت ساخت کشتی‌ها و ناو‌ها به کار می‌رود را دارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار