مدیرکل صدا و سیمای استان فارس:

حادثه 22 مرداد در حرم شاهچراغ، روایت خناسان و معاندین را باطل کرد

«پهلوانیان» گفت: حادثه 22 مرداد در حرم شاهچراغ، روایت خناسان و معاندین که به غلط و باخباثت حادثه تروریستی آبان 1401 را متوجه نظام می‌دانستند باطل کرد.
کد خبر: ۶۱۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰ - 15August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «احمد پهلوانیان»، مدیرکل صدا و سیمای استان فارس امروز 24 مرداد در آیین تجلیل از خبرنگاران که به همت بسیج رسانه فارس برگزار شد با اشاره به جنایت تروریستی تکفیری‌ها در حرم مطهر شاهچراغ در غروب 24 مرداد اظهار داشت: حادثه 22 مرداد در حرم شاهچراغ، روایت خناسان و معاندین که به غلط و باخباثت حادثه تروریستی آبان 1401 را متوجه نظام می‌دانستند باطل کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان فارس ابتدا ضمن خیر مقدم به خبرنگاران و تسلیت شهادت خادم و مدافع امنیت حرم شاهچراغ (ع)، گفت: ایام محرم و صفر ایام رسالت است، همان رسالتی که روی دوش خبرنگاران و به تعبیر رهبر انقلاب سربازان جنگ نرم است.

پهلوانیان تصریح کرد: حمله تروریستی حرم یک ضایعه برای ما بود، اما آنچه در این موضوع مهم است فراهم شدن امنیت روانی در کنار امنیتی است که مدافعان امنیت رقم می‌زنند.

وی با تأکید بر اینکه آنچه در حمله تروریستی رخ داد روایت غالب منطبق بر واقعیت بود گفت: در حادثه سال گذشته معاندین و خناسان یک روایت مقبوله و مغلوبه ارایه دادند که «کار خودشونه» و زمانی که عوامل حادثه دستگیر شدند و قصد اعدامشان بود، امثال علی‌‌نژاد و ...جریان رسانه ای دیگری راه انداختند که این دو نفر کارگر ساده هستند و اعدام نکنید و... اما کمتر از چهل روز از اعدام آنها مشخص شد این خط روایی دروغ و خباثت است.

پهلوانیان تاکید کرد: این حادثه گرچه ضایعه بود اما از زاویه دیگر باطل السحری بر روایت خناسان و معاندین بود که رخ داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار