روحانیون و ماموستاهای کردستان حمله تروریستی در شاهچراغ را محکوم کردند

طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان ضمن محکومیت حمله تروریستی در شاهچراغ اعلام می‌دارد این اقدامات سخیف هیچ خللی در عزم راسخ و وحدت علمی و عملی مردم ایران ایجاد نکرده است.
کد خبر: ۶۱۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ - 16August 2023

روحانیون و ماموستایان کردستان حمله تروریستی در شاهچراغ را محکوم کردندبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، روحانیون و ماموستاهای استان کردستان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) را محکوم کردند و در واکنش به حمله عوامل کوردل به حرم و زائران حرم مطهر شاهچراغ (ع) اعلام کرده که این اقدام تروریستی که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، ملت ایران را اندوهگین و متأثر ساخت.

این اقدام تروریستی ضمن اثبات جنایات گروه‌ها تروریستی، بار دیگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رساند و طراحان و عاملان این حادثه تلخ و جانسوز، عمق دشمنی خود با مردم ایران عزیز را به جهانیان نشان دادند.

این حوادث نه تنها مردم عزتمند و مقاوم ایران را از ادامه مسیر انقلاب و اسلام ناامید نمی‌سازد بلکه موجب می‌شود با وحدت هر چه بیشتر در راستا اعتلای ایران اسلامی، آرمان‌های والای امامین انقلاب و شهدا عزیز گام بردارند.

بی‌تردید دشمن همواره سعی می‌کند با ایجاد بحران و تنش، کام ملت ایران را تلخ و و افکارعمومی را از کانون توجه به موفقیت‌ها و دستاورد‌های ملی و دیپلماسی فعال در سطح بین‌الملل منحرف و با اقدامات کور، از ملت هوشمند که در مراسمات و مناسبت‌ها با بصیرت و مقتدرانه و با شکوه و پر شور شرکت می‌کنند؛ تفرقه و دو دستگی ایجاد کند.

طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان ضمن محکومیت این اقدام کوردلانه که محصول طراحی افکار پلید و عوامل دست پرورده کانون‌ها شیطانی صهیونیستی است، در همدردی با خانواده شهدا و آسیب دیدگان این حادثه اعلام می‌دارد این اقدامات سخیف هیچ خللی در عزم راسخ و وحدت علمی و عملی مردم ایران ایجاد نکرده و از دستگاه‌ها امنیتی و قضایی انتظار می‌رود در اسرع وقت عاملان، آمران و پشتیبانان این خباثت‌ها را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار