فرمانده سپاه ناحیه ساری خبر داد؛

برپایی نمایشگاه اسوه در ساری/ ۳۶۲ آزاده دفاع مقدس تجلیل می‌شوند

سرهنگ پاسدار «شریفی» از اجرای طرح سپاس با محوریت تجلیل از آزادگان شهرستان ساری خبر داد و گفت: در این رزمایش به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن، از ۳۶۲ آزاده دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ - 16August 2023

برپایی نمایشگاه اسوه در ساری/ ۳۶۲ آزاده دفاع مقدس تجلیل می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سید ابراهیم شریفی» فرمانده سپاه ناحیه ساری امروز در نشست خبری با موضوع طرح اسوه و طرح مدرسه کانون تربیت و پیشرفت محله با گرامیداشت یاد رسانه استان مازندران، هدایت، انصاف، عدالت، حقیق طلبی و بیان حقیقت را از ویژگی‌های خبرنگار شهید «صارمی» عنوان کرد و اظهار داشت: قدردان قلم زدن شجاعانه و صادقانه اصحاب خبر و رسانه استان هستیم که در راستای توسعه و پیشرفت مازندران مجاهدت می‌کنند.

وی با اشاره به نقش تاریخی خبرنگاران در بیان حقایق و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، و بیان اینکه خبرنگاران در مسبر شهدا قرار دارند، افزود: بیان حقایق اجتماعی در حوزه‌های مختلف می‌تواند مردم را نسبت به انقلاب و آینده آن امیدوار کند.

فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه نقد‌های اصحاب رسانه نیز باید در جهت کمک به مسئولان برای حل مشکلات باشند، ادامه داد: اصحاب رسانه باید زبان گویای نظام جمهوری اسلامی باشند.

این مسئول با بیان اینکه باید به دنبال راهکار‌هایی برای پیشرفت امور باشیم، اذعان داشت: ناامید کردن مردم نسبت به آینده و شعار‌های انقلاب از جمله راهبرد‌های دشمن است.

سرهنگ پاسدار شریفی با تأکید بر اینکه باید حقیقت‌های نظام اسلامی به خوبی تبیین شود، تصریح کرد: تبیین از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نوعی جهاد محسوب می‌شود.

این مسئول با اظهار اینکه به واسطه تغییر افکار و رفتار و دروغ پردازی ایادی استکبار تلاش می‌کنند حقایق را وارونه جلوه دهند، تأکید کرد: اصحاب رسانه لحظه‌ای نباید بدون تفکر بنشینند.

وی با تاکید بر اینکه میدان جهاد، میدان مبارزه است و نباید خسته شد، اظهار داشت: اصحاب رسانه در حال مبارزه با استکبار جهانی هستند و بدانیم که شجاعت یکی از ویژگی‌های ممتاز شهید صارمی بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ساری از برپایی نمایشگاه اسوه در ساری خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۲۵ مرداد تا ۲۷ مرداد در مصلای امام خمینی (ره) ساری برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه دارای ۴۰ غرفه با محوریت دستاوردهای انقلابی ۴۰ پایگاه بسیج در قالب کمیته‌های تعلیم و تربیت، سازندگی و محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، فناوری، گشت و نظامی و امنیتی، فرهنگی. اجتماعی برپا می‌شود.

سرهنگ پاسدار شریفی همچنین از اجرای طرح سپاس با محوریت تجلیل از آزادگان شهرستان ساری خبر داد و افزود: در این رزمایش به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن، از ۳۶۲ آزاده دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساری از اجرای طرح «مدرسه کانون تربیت و پیشرفت محله» در سطح ۸۰ مدرسه در شهرستان ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری ادارات آموزش و پرورش ناحیه یک و ۲ساری برگزار می‌شود که ۲ مدرسه دخترانه و ۲ مدرسه پسرانه در مقطع دوم متوسطه برای اجرای این طرح پایلوت شده‌اند.

در پایان این مراسم با حضور سرهنگ «سید ابراهیم شریفی» فرمانده سپاه ناحیه ساری و «عبدالمهدی حق شناس» مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا از خبرنگاران حوزه بسیج و سپاه ساری تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار