طی مراسمی در صدا و سیمای مرکز فارس؛

پرچم متبرک حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به صدا و سیمای مرکز فارس اهدا شد

در مراسمی با حضور معاونان آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) پرچم متبرک و لوح سپاس آستان مقدس به پاس خدمات و تلاش‌های این رسانه در انعکاس و ترویج فرهنگ سومین حرم اهل بیت(ع) به مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس اهدا شد.
کد خبر: ۶۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ - 06December 2015

پرچم متبرک حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به صدا و سیمای مرکز فارس اهدا شد

به گزارش دفاع پرس از شیراز، دکتر سیداحمدرضا دستغیب، رئیس شورای معاونین حرم مطهر شاهچراغ(ع) با قدردانی از تلاشهای صدا وسیمای مرکز فارس در انعکاس مطلوب برنامههای مختلف آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در شبکههای ملی و برون مرزی گفت: پیش از این پرچم حرم مطهر تنها با پرچم حرمهای مطهر اهل بیت از جمله حرم رضوی و عتبات عالیات معاوضه میشد و نقش مهم صدا و سیمای مرکز فارس در تجلی معنویت این آستان واجب التعظیم موجب شد که برای نخستین بار پرچم گنبد حرم مطهر احمدی و محمدی(ع) را به عنوان ارزشمندترین هدیه آستان به صدا و سیمای مرکز فارس تقدیم کنیم.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز فارس هم با قدردانی از این هدیه ارزشمند، تلاش برای ترویج فرهنگ سومین حرم اهل بیت(ع) را وظیفه راهبردی رسانه ملی در استان خواند و از پیگیری برای ساخت مجموعه تلویزیونی زندگینامه حضرت احمدبن موسی خبر داد.

وی گفت: صداو سیمای مرکز فارس با داوود میرباقری، کارگردان بنام کشور، برای ساخت این سریال رایزنیهای داشته است و امیدواریم با ساخت این مجموعه تلویزیونی به عنوان سند افتخار مرکز ، شخصیت حضرت شاهچراغ در سطح ملی و بینالمللی بیشتر مطرح شود.

سهرابی به راهاندازی قریبالوقوع استودیوی صدا و سیما در حرم مطهر شاهچراغ(ع) اشاره کرد و افزود: با این اتفاق برنامههای مختلف سومین حرم اهل بیت (ع) از شبکههای مختلف رسانهای قابل دریافت است.

در این جلسه معاونین صدا و سیمای مرکز فارس و معاونین شورای حرم مطهر  نظرات و دیدگاههای خود را در خصوص تعامل بیشتر و انعکاس هر چه بهتر  برنامههای حرم مطهر در شبکههای استانی، ملی و برون مرزی صدا و سیما مطرح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها