فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خبر داد؛

امحاء محموله ۵۲ تُنی کالای قاچاق در هرمزگان

سردار «اسماعیلی» با بیان اینکه محموله بزرگ ۱۵۰ میلیارد ریالی بالغ بر ۵۲ تن کالای قاچاق در هرمزگان امحاء شد، گفت: قاچاق کالا و ارز امروز تولید و اشتغال ما حتی سلامت جامعه ما را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۶۱۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ - 18August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «بهادر اسماعیلی» فرمانده مرزبانی استان هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران، در حاشیه مراسم امحاء انواع کالای قاچاق که در حاشیه شهرستان بندرعباس انجام شد، پدیده شوم قاچاق را یکی از معضلات عمده اجتماعی و اقتصادی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: فرماندهی انتظامی و مرزبانی افتخار دارد که به عنوان پرچمدار مقابله و مبارزه با قاچاق و با همکاری و همراهی همه نهادها و سازمان های دولتی کشوری و لشکری از همه ظرفیت های خود استفاده کند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود: قاچاق کالا و ارز امروز تولید و اشتغال ما حتی سلامت جامعه ما را هدف قرار داده است.

 وی ادامه داد: یکی از اولویت های مهم مأموریت های مرزبانی امروز موضوع مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق است و بر این اساس کالاهایی که به هر جهت به عنوان قاچاق کشف می شوند و ما تولید داخلی آن را داریم و یا اینکه کالاهای ممنوعه است، باید امحاء شوند که امروز هم بخشی از کشفیاتی که توسط همکاران بنده در حوزه انتظامی و مرزبانی هرمزگان کشف و ضبط شده اینجا امحاء می شود.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان کالا های قاچاق امحاء شده را بالغ بر ۱۰ میلیون نخ انواع سیگارهای قاچاق خارجی، بیش از ۵۲ تن انواع توتون ، لوازم آرایشی و مواد خوراکی و البسه عنوان کرد.

سردار اسماعیلی ارزش ریالی کالاهای قاچاق امحا شده در این عملیات را بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد: با همت بالای همه کارکنان و فرزندان این ملت و سربازان ولایت در مجموعه مرزبانی استان هرمزگان اجازه نخواهیم داد که این استان جولانگاه قاچاقچیان و قانون شکنان باشد و برابر قانون و با اقتدار با قاچاقچیان و قانون شکنان برخورد قاطعانه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها