حجت‌الاسلام رئیسی در جلسه شورای‌عالی انرژی تاکید کرد؛

ضرورت اقدام موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
کد خبر: ۶۱۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ - 18August 2023

ضرورت اقدام موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در جلسه شورای‌عالی انرژی که عصر پنجشنبه به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، آخرین وضعیت ناترازی انرژی در بخش گاز، بنزین، گازوئیل و برق، موضوع تأمین مالی برای طرح‌های افزایش ظرفیت تولید حامل‌های انرژی و همچنین حکمرانی در حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات دولت در زمینه رفع ناترازی‌ها و رفع مشکلات زیست محیطی طرح‌های نیروگاهی ارائه شد.

رئیس جمهور در این جلسه در سخنان کوتاهی با تاکید بر اهمیت موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی، همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی را به بررسی و ارائه راهکار‌های بهینه‌سازی به شورای‌عالی انرژی مکلف کرد.

رئیسی همچنین با اشاره به ضرورت اقدام عملی و مؤثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست و بر همراهی و هماهنگی همه دستگاه‌ها با این شورا تاکید کرد.

جمع‌بندی و تصمیم‌گیری نهایی درباره بخی پیشنهادات مطرح شده در زمینه رفع ناترازی حامل‌های انرژی و بهینه‌سازی مصرف نیز به جلسه بعدی این شورا موکول شد.

انتهای پیام/ 241 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار