امام جمعه اقلید:

دشمنان منتظر پاسخ قاطع و کوبنده ایران باشند

حجت‌الاسلام «گشول دره سیبی» گفت: دشمنان ما فکر نکنند که این اقدامشان بی‌پاسخ خواهد ماند و یقینا در انتظار پاسخ کوبنده و مناسب باشند چرا که ما در هیچ شرایطی دشمن اصلی و ردپای او را گم نخواهیم کرد.
کد خبر: ۶۱۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ - 18August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام «مجید گشول دره سیبی»، امام جمعه اقلید امروز در نماز جمعه این شهر اظهار داشت: دشمنان ما فکر نکنند که این اقدامشان بی پاسخ خواهد ماند و یقینا در انتظار پاسخ کوبنده و مناسب باشند چرا که ما در هیچ شرایطی دشمن اصلی و ردپای او را گم نخواهیم کرد.

خطیب جمعه اقلید ضمن قدردانی از آن نیروی مومن خدماتی و بسیجی حرم شاهچراغ علیه اسلام که بدون واهمه با دست خالی و بدون توجه به این‌که چه خواهد شد؛ دل به دریای ایمان و ایثار زد تاکید کرد: قهرمان اصلی این واقعه نیروهای امنیتی داخل حرم بودند که با چابکی تمام جلوی تداوم و گسترش این اتفاق را گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: این نوع صحنه‌ها را در کمتر جایی از جهان می‌توان یافت و این ایران اسلامی و انقلابی است که فرزندانی چنین مومن و مجاهد را در دل خود خواهد پروراند.

امام جمعه اقلید افزود: صحنه زیبای دیگر در دل این حادثه تلخ، اقدام افتخارآمیز کودکی خُردسال برای دفاع از پدر در هنگام حضور تروریست وحشی و سنگدل است که دنیایی از مفاهیم بلند انسانی و اسلامی را با خود به همراه داشته و دارد.

خطیب جمعه اقلید با یادآوری اینکه ریشه همه این اتفاقات در سرزمین‌های اشغالی و در اتاق‌های وضعیت و لانه‌های شوم امنیتی رژیم غاصب است، گفت: دشمنان ما در انتظار پاسخ کوبنده و مناسب باشند چرا که ما در هیچ شرایطی دشمن اصلی و ردپای او را گم نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها