در یادواره ۱۸ شهید شهر انابد مطرح شد؛

راوی دفاع مقدس: حضور در صحنه جوانان شجاع ضامن اقتدار ایران اسلامی است

«دلبریان» با تأکید بر اینکه امیدآفرینی بزرگترین پیام شهدا برای نسل امروز است، گفت: راز اقتدار یک ملت، حضور جوانان شجاع، دلیر و آگاه در میدان است.
کد خبر: ۶۱۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵ - 18August 2023

راوی دفاع مقدس: حضور در صحنه جوانان شجاع ضامن اقتدار ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، در آستانه فرارسیدن هفته دولت، اولین یادواره شهدای دولت و ۱۸ شهید گلگون کفن شهر انابد با حضور مسئولین محلی، خانواده‌های شهدا و قشرهای مختلف مردم در مسجد ابوالفضلی این شهر برگزار شد.

«علیرضا دلبریان» پیشکسوت و راوی دفاع مقدس در این مراسم با بیان اینکه شهدا به تأسی از مکتب امام حسین علیه‌السلام در جبهه‌ها حضور یافتند تا نظام جمهوری اسلامی را از چنگال متجاوزان نجات دهند، اظهار داشت: امروز به برکت مجاهدت‌های شهدا، آرامش و امنیت در کشور برقرار است و مردم قدردان این مجاهدت‌ها هستند.

وی شجاعت، آزادیخواهی و مبارزه با استکبار و ظلم را از پیام‌های مهم شهدا برای دشمنان برشمرد و خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی پیرو مکتب امام حسین علیه‌السلام بوده و تاکنون تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

این پیشکسوت دفاع مقدس گفت: شهدا در مسیر حق به عالیترین درجات سیر الی الله دست یافتند و دشمنان درصدد هستند با ایجاد ناامیدی در مردم، تداوم راه شهدا در کشور را سد کنند.

وی تصریح کرد: امیدآفرینی بزرگترین پیام شهدا برای نسل امروز است و راز اقتدار یک ملت، وجود جوانان شجاع و دلیر با بینش و آگاه در میدان است.

راه شهدا ادامه دارد

در ابتدای این مراسم «علی دهقان‌زاده» فرماندار بردسکن طی سخنانی ضمن تبیین جایگاه شهید و شهادت ابراز داشت: شهدا با نثار خون خود انقلاب و نظام مقدس اسلامی را بیمه کرده‌اند. مسیری که شهیدان پیش روی ملت ما قرار دادند با قدرت تداوم دارد.

وی با بیان اینکه شهدا شمع محفل بشریتند، افزود: حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در یادواره‌های شهدا بیانگر این حقیقت است که هیچگاه از خط و مسیر شهدا و ولایت جدا نخواهیم شد.

فرماندار بردسکن پاسداشت شهیدان را یک حرکت فرهنگی و حماسی دانست و یادآور شد: شهدا با تأسی از سیدالشهدا علیه‌السلام با توکل به خدا، صبر و استقامت در برابر دشمنان، برای اعتلای کلمه الله جنگیدند و در مسیر الی الله قدم برداشتند.

این مسئول با اشاره به ویژگی‌های شهدا، خاطرنشان کرد: نام و یاد شهدا همواره برای زندگی یکایک ما نعمت و موهبت است و حماسه شهدا در تاریخ این مرزوبوم ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در اسفندماه گفت: همه ما باید هوشمندانه و با بصیرت نمایندگانی را انتخاب کنیم که در خط ولایت و شهدا باشند و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

اولین یادواره شهدای دولت و ۱۸ شهید انابد با مرثیه‌سرایی ذاکر اهل‌بیت «امیرحسین رضوی‌زاده» به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار