شهید قدس/ در یادواره شهدای شهر ششتمد؛

راوی دفاع مقدس: شهید سلیمانی مسیر تداوم نهضت عاشورا را هموار کرد

دلبریان گفت: شهید سلیمانی به زیبایی از تاریخ غبار فراموشی را زدود و با شهادت، رزم، فداکاری و اخلاص و مجاهدت خود، مسیر تداوم راه عاشورا که ضامن حیات انقلاب اسلامی است را به ما نشان داد.
کد خبر: ۶۴۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹ - 01January 2024

راوی دفاع مقدس: شهید سلیمانی مسیر تداوم نهضت عاشورا را هموار کردبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، یادواره ۲۳ شهید شهر شِشتَمَد و اولین سالگرد خاکسپاری شهید گمنام با حضور جمعی از مسوولان محلی، روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این شهرستان خراسان رضوی برگزار شد.

«علیرضا دلبریان» پیشکسوت و راوی دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: شهدا در راه ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کردند و در وصیت‌نامه‌های آن‌ها بر حمایت از ولایت فقیه تاکید شده است.

وی افزود: یکی از موارد مهم در وصیت‌نامه‌ شهدا پیروی از ولایت فقیه بوده است و اینکه هیچ‌گاه ولی‌فقیه را تنها نگذارید و به حرف و سخن امام جامعه گوش فرا دهید و به آن عمل کنید.

این پیشکسوت دفاع مقدس تصریح کرد: اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی به اوج عزت و امنیت رسیده، مرهون ایثار و جانفشانی شهدا است.

دلبریان با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی به زیبایی از تاریخ غبارروبی کرد و با شهادت، رزم، فداکاری و اخلاص و مجاهدت خود، مسیر تداوم راه عاشورا را نشان داد.

این راوی دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود از شهید حسن ساده به عنوان یکی از شهدای پرافتخار شهرستان ششتمد یاد کرد که در کسوت فرمانده گروهان و نیروی عملیات تخریب رزمنده‌ای مخلص و گمنام بود که نسل جوان امروز باید به وجود چنین ستارگانی افتخار کنند.

اجرای سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر برنامه‌های یادواره ۲۳ شهید شهرستان ششتمد بود.

کارنامه ایثارگری شهرستان ششتمد تقدیم ۱۶۴ شهید و بیش از ۳۰۰ جانباز و ایثارگر است.

ششتمد متشکل از ۲ بخش مرکزی و شامکان است که مرکز آن در ۲۴۰ کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها