دبیر علمی جایزه یوسف به‌ دفاع‌پرس خبر داد؛

دبیرخانه جایزه یوسف میزبان سه‌هزار و ۶۰۰ داستان کوتاه شد

میربابا گفت: تاکنون دبیرخانه دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف با محوریت داستان کوتاه دفاع مقدس میزبان بیش از سه‌هزار و ۶۰۰ داستان کوتاه بوده است.
کد خبر: ۶۱۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۵ - 19August 2023

«سید رضا میربابا» دبیر اجرایی دوازدهمین جایزه داستان کوتاه یوسف در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، درخصوص آخرین وضعیت  این رویداد ادبی اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جایزه داستان یوسف به‌اتمام رسیده است و تیم‌های داوری مشغول بررسی آثار رسیده هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با استقبال نویسندگان داستان کوتاه نسبت به این رویداد ادبی روبرو هستیم، گفت: امسال در جایزه داستان کوتاه یوسف با محوریت داستان کوتاه دفاع مقدس میزبان بیش از سه‌هزار و ۶۰۰ داستان کوتاه بوده‌ایم که نسبت به گذشته رشد قابل توجهی داشته است. 

دبیر اجرایی دوازدهمین جایزه داستان کوتاه یوسف خاطرنشان کرد: این جشنواره در سه بخش بزرگسال با محوریت داستان‌های حوزه دفاع مقدس و رزمندگان اسلامی و جبهه مقاومت، نوجوان با محوریت داستان‌های حوزه دفاع مقدس و رزمندگان اسلام با توجه به معیارهای داستان‌های این گروه سنی و بخش ویژه داستان با محوریت «وحدت ملی، ایران قوی» با موضوع داستان‌هایی با توجه به شعار (وحدت ملی، ایران قوی) برگزار شده است.

دبیرخانه جایزه یوسف میزبان سه‌هزار و ۶۰۰  داستان کوتاه شد

میربابا با تاکید براینکه داستان‌هایی در جایزه ادبی یوسف داوری می‌شوند که حداکثر چهارهزار کلمه باشند، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 28 آبان‌ماه سال‌جاری مراسم اختتامیه این رویداد برگزار خواهد شد و طبق روال سال‌های گذشته آثار برگزیده در یک کتاب منتشر خواهد شد. 

براساس این گزارش، احسان عباس‌پور دبیر علمی و سیدرضا میربابا دبیر اجرایی دوازدهمین جایزه داستان کوتاه یوسف (ویژه دفاع مقدس و مقاومت) را عهده‌دار بوده‌اند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها