مدیرکل امور اتباع استانداری کرمانشاه خبر داد؛

آغاز طرح جمع‌آوری اتباع غیرمجاز در کرمانشاه

«سلیمانی» از طرح مشترک شناسایی و دستگیری اتباع غیرمجاز با همکاری دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضائی استان کرمانشاه از ٢٨ مردادماه آغاز و به مدت ١٣ روز خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ - 21August 2023

آغاز طرح جمع‌آوری اتباع غیرمجاز در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «حمزه سلیمانی» مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه امروز در نشست با خبرنگاران استان اظهار داشت: طرح مشترک شناسایی و دستگیری اتباع غیرمجاز با محوریت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه با همکاری دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضائی استان کرمانشاه از ٢٨ مرداد ماه آغاز و به مدت ١٣ روز ادامه دارد.

وی افزود: در طول این مدت تعداد قابل توجهی از اتباع غیرمجاز ساکن در بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه (بخش سراب نیلوفر، بیلوار، ماهیدشت و شهرستان‌های تابع استان کرمانشاه) شناسایی و دستگیر شدند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه اضافه کرد: مطابق دستورالعمل ابلاغی از وزارت کشور ورود، اقامت، اسکان و اشتغال اتباع غیرمجاز در استان کرمانشاه به دلیل ملاحظات امنیتی، سیاسی و اجتماعی استان کرمانشاه ممنوع است

وی گفت: در طول مدت اجرای طرح ١٣ روزه تعداد قابل توجهی از کارفرمایان، پیمانکاران و کشاورزانی که این اتباع را به کارگیری کرده بودند به دستگاه قضائی برای جریمه‌های قانونی معرفی شدند.

سلیمانی اعلام کرد: متعاقب این طرح در جلسه روز ٢۵ مرداد ماه کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی استان کرمانشاه با حضور کلیه اعضا کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی، مقرر شد و طرح مشترک مجدداً از شنبه (٢٨ مرداد ماه) به صورت ویژه و با برخورد قاطعانه و قانونی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان کرمانشاه اجرا شود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت: در ایام اربعین مبادی ورودی و خروجی استان کرمانشاه تحت کنترل نیروهای انتظامی و امنیتی استان کرمانشاه است و اجازه ورود به این اتباع داده نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار