در دومین رویداد بین‌المللی صعود برای صلح؛

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: جمهوری اسلامی ایران مروج صلح جهانی است

امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره مروّج صلح جهانی بوده است، گفت: در راستای شعار «سیزم»، امسال نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبان این رویداد است.
کد خبر: ۶۱۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ - 19August 2023

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: جمهوری اسلامی ایران همواره مروج صلح جهانی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (شنبه) در دومین رویداد بین‌المللی صعود برای صلح که در قالب مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم) به میزبانی این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش مفتخر است که در دومین سال میزبان شرکت‌کنندگان در رویداد صعود برای صلح است؛ چون معتقدیم ورزش همواره در روابط بین‌المللی و دوستی نقش اساسی و ویژه‌ای دارد.

امیر نعمتی افزود: لذا با افزایش تعاملات در مسابقات نظامیان جهان و در راستای ارتقای سطح دوستی میان کشور‌ها و نیز با هدف تعمیق بیشتر روابط کشور‌ها و همچنین افرایش توانمندی جسمی و روحی ورزشکاران، این رقابت‌ها را به میزبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز می‌کنیم.

جانشین فرمانده نزاجا عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره مروّج صلح جهانی بوده و هست؛ به همین جهت در راستای شعار سیزم، امسال نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبان این رویداد با شعار یادشده است؛ رویدادی که ره‌آورد ویژه‌ای برای آیندگان خواهد داشت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها