در دومین رویداد بین‌المللی صعود برای صلح؛

رئیس کمیته کوهنوردی سیزم: برگزاری «رویداد صعود برای صلح» نشان‌دهنده تعهد ایران به صلح است

سرهنگ آرتم گروموف گفت: صعود برای صلح نشان‌دهنده تعهد ایران نسبت به صلح است که از طریق ورزش، اهداف دوستانه بین کارکنان نظامی را برای ارتقای هماهنگی بین‌المللی رواج می‌دهد.
کد خبر: ۶۱۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ - 19August 2023

رئیس کمیته کوهنوردی سیزم: برگزاری «رویداد صعود برای صلح» نشان‌دهنده تعهد ایران به صلح استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرهنگ «آرتم گروموف» رئیس کمیته کوهنوردی «سیزم» صبح امروز (شنبه) در دومین رویداد بین‌المللی صعود برای صلح که در قالب مسابقات ارتش‌های جهان و به میزبانی نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالم که اینجا در پایتخت ایران یعنی شهر تهران حضور یافتم؛ لذا از هیئت جمهوری اسلامی ایران در سیزم که برای دومین سال متوالی این رویداد ورزشی بین‌المللی با نام صعود برای صلح را برگزار می‌کند، قدردانی می‌کنم.

گروموف افزود: سیزم سازمانی غیرسیاسی است که برای ترویج بین‌المللی ورزش تلاش می‌کند. صعود برای صلح نشان‌دهنده تعهد شما (ایران) نسبت به صلح است که از طریق ورزش، اهداف دوستانه بین کارکنان نظامی را برای ارتقای هماهنگی بین‌المللی رواج می‌دهد و همه اشکال تبعیض علیه یک ملت یا فرد از جمله نژاد، مذهب، عقاید سیاسی و هرگونه اعمال تبعیض‌آمیز دیگر را رد می‌کند.

وی گفت: صعود برای صلح در جمهوری اسلامی ایران نشان‌دهنده تعهد شما به آرمان‌های سیزم است که در شعار دوستی از طریق ورزش بیان شده است؛ این رویداد مهم با هدف گردآوردن بیشترین تعداد کوهنوردان حرفه‌ای برای معرفی به جهان از طریق ورزش بر‌گزار می‌شود.

رئیس کمیته کوهنوردی سیزم عنوان کرد: صعود به کوه دماوند مسیری به ارتفاع پنج هزار و ۶۱۰ متر به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا اهمیت کوهنوردی را برای ارتش به دنیا نشان دهند و اصول سیزم را تأیید کنند.

گروموف خاطرنشان کرد: من به‌عنوان رئیس کمیته سنگ‌نوردی (کوهنوردی) سیزم اطمینان دارم که رویداد ورزشی بین‌المللی با نام صعود برای صلح مانند سال گذشته در بالاترین سطح برگزار خواهد شد؛ این رویداد باعث تحکیم وحدت و دوستی بین‌ کشور‌های شرکت‌کننده خواهد شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار