شهردار محمدیه:

صبر و پایداری خانواده های آزادگان ستودنی است

پیری گفت: نه تنها استقامت آزادگان در اردوگاه های دژخیمانه رژیم بعث، بلکه صبر و پایداری خانواده های این عزیزان نیز ستودنی است.
کد خبر: ۶۱۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ - 19August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، به همت  شورا و شهرداری محمدیه و همکاری بنیاد شهید این شهر  از ۱۱۲ آزاده سرافراز شهر محمدیه تجلیل شد.

در مراسمی که با حضور  مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان قزوین،  فرماندار شهرستان البرز،  امام جمعه،  پیری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه در تالار مشاهیر شهرداری به مناسبت ۲۶ مرداد ماه  سالروز بازگشت آزادگان از ۱۰۴ آزاده سرافراز و همچنین خانواده های ۸ آزاده که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند تجلیل شد.

«محمد پیری» شهردار محمدیه  نیز در این مراسم ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به مهین اسلامی اظهارداشت: در این روز شکیبایی مادران، پدران، همسران و فرزندان آزاد مردان به بار نشست و سال های نگرانی و شوق دیدار به پایان رسید و وعده الهی محقق شد.

پیری اضافه کرد: نه تنها استقامت آزادگان در اردوگاه های دژخیمانه رژیم بعث، بلکه صبر و پایداری خانواده های این عزیزان نیز ستودنی است.

شهردار محمدیه بیان کرد: آزادگان پیام رسانان فرهنگ دفاع مقدس هستند که با فرهنگ عاشورا پیوند خورده اند که با فرهنگ عاشورایی عزت و سربلندی را برای مهین اسلامی  به ارمغان آوردند و ‌جهانیان را با ایستادگی و صبر وشکیبایی خود متحیرکردند و امروز وظیفه خود دانستیم از آنها قدردانی کنیم.

حسن فرخ رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه نیز گفت: افتخار می کنیم که میزبان بیشترین آزاده استان در شهر محمدیه هستیم و با حضور شهردار مردمی که از جانبازان سرافراز هستند، امروز شاهد نگاه ویژه  به خانواده های شهدا ، جانبازان بخصوص آزادگان سرافراز ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: با تعاملی خوبی که میان شهردار و شورا ایجاد شده در کنار کارهای عمرانی و خدماتی در حوزه فرهنگی نیز کار های ارزشمندی انجام شده و شهر محمدیه را به مرکز برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و هنری تبدیل کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه حضور جانبازان در شهر محمدیه را افتخاری بزرگ دانست و تصریح کرد: همه آزادگان برای ما یک افتخار هستند و با گذشت و ایثار در جبهه های جنگ و مقاومت در دوران اسارت حماسه ای بزرگ خلق کردند و تجلیل از آنها رسالتی همگانی است.

در ادامه از آزادگان شهر محمدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار