در آیین تجلیل از آزادگان ارتش جمهوری اسلامی مطرح شد؛

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش: تبیین حقایق دوران اسارت، پرورش نسل انقلابی را به‌همراه دارد

امیر «آذریان» گفت: فرمانده معظم کل قوا تأکید دارند که آزادگان ماجراهای اسارت را برای نسل جدید روایت کنند چراکه دشمن نسل جوان را هدف قرار داده؛ بر همین اساس بیان حقایق دوران اسارت توسط آزادگان در راستای جهاد تبیین می‌‌تواند در هدایت و پرورش نسل انقلابی نقش مهم و اثرگذاری داشته باشد.
کد خبر: ۶۱۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ - 20August 2023

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش: بیان حقایق دوران اسارت، پرورش نسل انقلابی را به‌همراه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از مشهد، آئین تجلیل از جمعی از آزادگان ارتش جمهوری اسلامی با حضور امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در مشهد برگزار شد.

امیر آذریان در این مراسم اظهار داشت: آزادگان سربازان اصیل انقلاب اسلامی هستند و با صبر و استقامت خود در دوران اسارت، صحنه‌هایی را خلق کردند که برای دنیا و آخرت آن‌ها ماندگار شد.

وی افزود: آزادگان زیر بار ذلت نرفتند و به اسلام آبرو بخشیدند و برای نظام مقدس جمهوری اسلام عزت و اقتدار آفریدند.

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق تأکید کرد: آزادگان باید نسبت به ثبت و ضبط خاطرات و هرآنچه در دوران اسارت بر آن‌ها گذشته اهتمام داشته باشند و به نسل امروز ارائه کنند چراکه آن‌ها از آنچه در دوران دفاع مقدس بر مردم ایران اسلامی و اسارت بر آزادگان گذشته بی‌‌اطلاع هستند.

امیر آذریان با تأکید بر اینکه اگر دشمن دست به حرکتی بزند با مشت محکم آزادگان روبرو خواهد شد، گفت: آزادگان با مقاومت زیر شکنجه‌‌های دژخیمان بعثی، مایه افتخار آحاد مردم ایران اسلامی شدند.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی بیان داشت: فرمانده معظم کل قوا تأکید دارند که آزادگان ماجراهای اسارت را برای نسل جدید روایت کنند چراکه امروزه دشمن نسل جدید را هدف قرار داده؛ بر همین اساس بیان حقایق دوران اسارت توسط آزادگان در راستای جهاد تبیین می‌‌تواند در هدایت و پرورش نسل انقلابی نقش مهم و اثرگذاری ایفا کنند.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس همچنان باقی است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آماده مقابله با هرگونه تهدید احتمالی هستند و از امنیتی که ره‌آورد ازخودگذشتگی شهدا، ایستادگی آزادگان و حضور در صحنه ایثارگران و رزمندگان است صیانت می‌کند.

در پایان این مراسم توسط امیر آذریان از ۲۲ آزاده خراسانی ارتش جمهوری اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار