تجلیل از آزادگان تیپ همیشه قهرمان ۵۵ هوابرد ارتش

طی مراسمی با حضور امیر سرتیپ دوم «جابر آبادزردشتی» فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد از جمعی از آزادگان ۸ سال دفاع مقدس تیپ ۵۵ هوابرد تجلیل شد.
کد خبر: ۶۱۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ - 20August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن طی مراسمی با حضور امیر سرتیپ دوم «جابر آبادزردشتی» فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد و مسئولین این تیپ از جمعی از آزادگان ۸ سال دفاع مقدس تیپ ۵۵ هوابرد تجلیل شد.

در این آیین امیر سرتیپ دوم «جابر آبادزردشتی» ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و ابراز خرسندی از حضور جمعی از آزادگان در تیپ ۵۵ هوابرد گفت: ۲۶ مرداد ماه یادآور بازگشت قهرمانانه آزادگان به کشور و یادآور موهبتی است وصف ناپذیر که شادی دل‌های بسیاری را به همراه آورد و غرور و فخر ملی را افزایش داد. هر چه ما تلاش کنیم نمی‌توانیم حتی یک لحظه از ایثار، شجاعت، تلاش و صبر شما را در دوران اسارت جبران کنیم.پ

فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد ارتش گفت: وقتی شما انقلاب را تحویل گرفتید و به اسارت در آمدید قدرت امروز را نداشتیم، اما صبر، ایثار و مردانگی شما و همرزمانتان چنان قدرتی برای نظام اسلامی ایجاد کرده که هیچ ابرقدرتی جرات رویارویی با نظام اسلامی را ندارد. این استواری به قامت برافراشته شما نصیب ایران شده است.

جابر آبادزردشتی ضمن اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان و رزمندگان دلاور دوران دفاع مقدس تاکید کرد: که این عزیزان با ایثار و فداکاری خود، عزت و سربلندی را برای کشور عزیزمان به ارمغان آوردند و ما آرامش امروز خود را مرهون زحمات و فداکاری‌های این عزیزان هستیم. آزادگان سرافراز، با ایمان مثال زدنی طی دوره اسارت در برابر همه فشار‌های جسمی و روحی دشمن ایستادگی کردند و حماسه‏ای به‏ یادماندنی و جاودان خلق کردند.

وی گفت: قطعاً در تبیین ارزش‌ها و آرمان‌ها کاستی‌هایی وجود دارد و ما با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان انقلاب، آن‌ها را در مقابل هجمه بی حد و مرز و همه‌جانبه دشمنان مصون نگه می‌داریم.

۱۱۶۲ آزاده سر افراز از افتخارات تیپ ۵۵ هوابرد در طول دوران دفاع مقدس است و در پایان این مراسم از جمعی از آزادگان با اهدای لوح و هدیه تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار