امام جمعه کازرون:

آزادگان در دفاع مقدس و پس از آن برای ایران و انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند

حجت الاسلام «صباحی» گفت: آزادگان دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند و در واقع سنگ تمام گذاشتند و ما هر چه ما تلاش کنیم نمی‌توانیم حتی یک لحظه از ایثار، شجاعت، تلاش و صبر و شکیبایی آنان را در دوران اسارت جبران کنیم.
کد خبر: ۶۱۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵ - 19August 2023

آزادگان در دفاع مقدس و پس از آن برای ایران و انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام «محمد صباحی» امام جمعه شهرستان کازرون امروز 28 مرداد در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان کازرون، ضمن گرامیداشت ایام ورود آزادگان به میهن عزیزمان ایران اظهار داشت: آزادگان دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند و در واقع سنگ تمام گذاشتند و ما هر چه ما تلاش کنیم نمی‌توانیم حتی یک لحظه از ایثار، شجاعت، تلاش و صبر و شکیبایی آنان را در دوران اسارت جبران کنیم.

حجت الاسلام محمد صباحی ادامه داد: افتخار می‌کنیم که در جمع عزیزانی هستیم که دین خود را به اسلام انقلاب ادا کرده‌اند و شما آزادگان همچون ستاره های آسمان که مردم زمین را هدایت می کنند امروز هدایتگر ما هستند.

امام جمعه کازرون اضافه کرد: وقتی شما انقلاب را تحویل گرفتید و به اسارت در آمدید قدرت امروز را نداشتیم اما صبر، ایثار و مردانگی شما و همرزمانتان چنان قدرتی برای نظام اسلامی ایجاد کرده که هیچ ابرقدرتی جرات رویارویی با نظام اسلامی را ندارد به طوری که رئیس پیشین موساد اسرائیل اعتراف می کند که قدرت نفوذ و میدان‌داری نیروهای انقلاب اسلامی خواب را از چشمان ما ربوده است.

در ادامه این مراسم آزاده سرافراز حاج رحیم قنبری خاطره گویی کرد و در انتها از همه آزادگان و خانواده های آنان با اهداء لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل و هدایایی نیز به قید قرعه به حاضرین اهدا شد.

برگزاری مسابقه خاطره نگاری آزادگان از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود و در پایان نیز نماهنگی در خصوص نقش آزادگان در دوران دفاع مقدس پخش شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار