مدیرکل حفظ آثار دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی:

استادان دانشگاه باید به نقشه راه دشمنان مسلط باشند

امیر «عباسی» گفت: دشمنان همواره برای نابودی و از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال طرح و برنامه ریزی هستند و ضروری است آحاد جامعه به ویژه اساتید دانشگاه نسبت به نقشه راه دشمنان تسلط داشته باشند.
کد خبر: ۶۱۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ - 20August 2023

استادان دانشگاه باید به نقشه راه دشمنان مسلط باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی، یکشنبه 29 مرداد، در دومین دوره توان‌افزایی اساتید آشنایی با دفاع‌ مقدس که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: اندیشکده‌های دشمنان همواره بر شبهه افکنی و ایجاد تردید و بدگمانی در بین مردم ایران اسلامی برنامه ریزی می‌کنند.

امیر عباسی با اشاره به فرود افسارگسیخته جوانان و نوجوانان به فضای مجازی همزمان با همه گیری کرونا افزود: دشمنان با استفاده از این موقعیت، مدیریت فضای مجازی و شبهه افکنی در بین جوانان را به دست گرفتند و سعی در واژگون سازی حقایق کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه اولین شبهه سازی دشمنان، خارج کردن مردم و جوانان از راه امام (ره) بود تصریح کرد: دشمنان با هدف قراردادن سه عامل محله، مدرسه و منزل در اغتشاشات اخیر به دنبال زیر سوال بردن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی با تاکید بر اینکه مجموع فعالیت های دشمنان و شبهه افکنی، به ایجاد گسست در بین آحاد جامعه منجر می شود خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی، نقش و جایگاه اساتید دانشگاه مشخص می شود چرا که باید با مطالعه دقیق و تحقیق در مورد شبهات جوانان و پاسخگویی به آن ها، از ایجاد شکاف در جامعه جلوگیری کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های آذربایجان شرقی با با تاکید بر اهمیت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل  جوان، گفت: انتقال مفاهیم دوران هشت سال دفاع مقدس موجب عزتمندی و افزایش قدرت کشور می‌شود و برگزاری چنین دوره هایی در توانمدسازی اساتید و به روزرسانی اطلاعات آنان موثر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار