مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان:

خدمات دولت‌ به‌صورت شفاف اطلاع رسانی شود

«ناوکی» گفت: خدمات دولت‌ به جامعه ایثارگری به‌صورت شفاف اطلاع رسانی شود.
کد خبر: ۶۱۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ - 20August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در نشست شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان که در سالن اجتماعات این نهاد برگزار شد، ضمن گرامی داشت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و فرا رسیدن هفته دولت به بیان خدمات یک‌ساله دولت در حوزه ایثارگران پرداخت.

«ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه دولت علی‌رغم محدودیت‌های منابع مالی، در حوزه ایثارگران خوش درخشیدند، اظهار داشت: دولت با مساعدت به ایثارگران در رفع مشکلات مسکن، درمان، معیشت و پرداخت بدهی‌های بیمه دی و دانشگاه‌ها همکاری موثری داشته است.

وی ضمن تشکر از معاونان و کلیه پرسنل بنیاد هرمزگان در خصوص رتبه به دست آمده در ارزیابی مدیران، گفت: بی شک این خدمات ارزنده و ماندگار مورد توجه و عنایت شهدا و ایثارگران است.

ناوکی با بیان اینکه خدمات دولت باید به صورت شفاف اطلاع رسانی شود، افزود: در شش ماهه دوم سال جدید باید با همان همت و تلاش سابق امورات را پیش برد.

سپس معاونان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گزارشی از حوزه کاری خود شرح دادند و مصوباتی در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های بنیاد اتخاذ شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار