آیت‌الله «نوری همدانی» در دیدار با رئیس‌جمهور:

ریشه‌کن کردن فقر، جهل و تبعیض از وظایف مسئولین است

آیت‌الله «نوری همدانی»، ریشه‌کن کردن فقر، جهل و تبعیض را از وظایف مسئولین دانست و گفت: ما در جریان تلاش شبانه‌روزی شما هستیم؛ از جمله سفر به استان‌ها و دیدار از نزدیک با مردم و گوش کردن به مشکلات آن‌ها از ویژگی این دولت است که باید ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۶۱۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ - 21August 2023

ریشه‌کن کردن فقر، جهل و تبعیض از وظایف مسئولین استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌الله «حسین نوری همدانی» از مراجع تقلید، در دیدار با رئیس جمهور، ضمن تشکر از زحمات دولت، اظهار داشت: از شما درخواست داریم که توجه بیشتری به وضع معیشت مردم شود؛ خصوصآ موضوع ارزش پول ملی را دنبال کنید.

این مرجع تقلید، ریشه‌کن کردن فقر، جهل و تبعیض را از وظایف مسئولین دانست و افزود: ما در جریان تلاش شبانه‌روزی شما هستیم؛ از جمله سفر به استان‌ها و دیدار از نزدیک با مردم و گوش کردن به مشکلات آن‌ها از ویژگی این دولت است که باید ادامه پیدا کند و در این مدت هم خدماتی صورت گرفته است و جای تقدیر دارد.

وی گف:: باید توجه داشت طبق سفارش حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) اصل رضایت مردم است؛ الان مشکلات معیشتی مردم را آزار می‌دهد که دولت باید این موضوع را حل کند.

آیت‌الله نوری همدانی بر حل مشکل کاهش ارزش پول ملی تأکید کرد و افزود: نباید نسبت به اقدامات انجام شده سیاه‌نمایی و مردم را از انقلاب اسلامی ناامید کرد؛ امروز دشمنان ما تمام سعی‌شان ناامید کردن ملت است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار