استاندار همدان:

قدرت بالای ارتش در دوران دفاع مقدس محاسبات دشمنان را برهم زد

«قاسمی‌فرزاد» گفت: دشمنان ایران اسلامی تصور نمی‌کردند با فروپاشی رژیم منحوس پهلوی، ارتش قدرت رويارویی با دشمنان را داشته باشد اما حضور نیروهای ارتش، بسیج و مردم در کنار یکدیگر، محاسبات دشمنان را برهم زد.
کد خبر: ۶۱۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ - 22August 2023

قدرت بالای ارتش در دوران دفاع مقدس تصورات دشمنان را بهم زدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، یادواره شهدای ارتش و سالگرد شهید «دودانگه» در سالن همایش‌های غدیر دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

«علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در این مراسم اظهار داشت: دشمنان ایران زمانی که از اقدامات جدایی‌طلبانه در بخش‌های مختلف کشور نتیجه نگرفتند، هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند.

وی با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان ایران از فردای انقلاب‌اسلامی آغاز شد، افزود: زمانی که مستکبران برای مردم و کشور نقشه‌های شومی داشتند، شهدای عزیز جان شیرین خود را فدا کردند تا میهن اسلامی سرافراز و پایدار بماند.

استاندار همدان تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی تصور نمی‌کردند با فروپاشی رژیم منحوس پهلوی، ارتش قدرت رويارویی با دشمنان را داشته باشد اما حضور نیروهای ارتش، بسیج و مردم در کنار یکدیگر، محاسبات دشمنان را برهم زد.

وی متذکر شد: رزمندگان اسلام پس از حمله‌ی رژیم بعث عراق به ایران، با هدف دفاع از ارزش‌های دینی، غیرت و شرف راهی جبهه‌های جنگ شدند و از میهن اسلامی دفاع کردند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار