زخمی شدن چندین فلسطینی در درگیری با صهیونیست‌ها

درگیری میان فلسطینیان با نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به زخمی‌شدن چندین فلسطینی انجامید.
کد خبر: ۶۱۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ - 23August 2023

زخمی شدن چندین فلسطینی در درگیری با صهیونیست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، عصر دیروز سه‌شنبه شهرک‌نشینان صهیونیست به روستای طوبا واقع در منطقه مسافر یطا در کرانه باختری یورش بردند. در جریان یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به این منطقه که در نزدیکی الخلیل قرار دارد، ۳ فلسطینی زخمی شدند.

شهرک‌نشینان صهیونیست با تجمع در ورودی منطقه بیت عنون واقع در شمال الخلیل، به سوی خودرو‌های فلسطینیان سنگ پرتاب کردند و به آن‌ها آسیب زدند.

برخی دیگر از شهرک‌نشینان نیز در نزدیکی «سده الفحص» تجمع کردند و به فلسطینیان تعرض کردند.

خبر دیگر آن که شهرک‌نشینان صهیونیست به اراضی روستای برقا واقع در شرق رام‌الله یورش بردند و یک چاه آب و برخی از اراضی فلسطینیان را تصرف کردند. این شهرک‌نشینان ساخت یک کانون شهرک‌نشینی جدید در اراضی شمال غربی این روستا را آغاز کرده‌اند.

در ادامه تعرض‌های شهرک‌نشینان به فلسطینیان، یک خودرو متعلق به فلسطینیان در حد فاصل شهرک سبسطیه و برقه در شمال غرب نابلس مورد هجوم شهرک‌نشینان قرار گرفت و بر اثر برخورد سنگ پرتاب‌شده از سوی شهرک‌نشینان آسیب دید.

علاوه بر این منابع فلسطینی از هجوم شهرک‌نشینان صهیونیست به شهرک برقه واقع در شمال غرب نابلس خبر دادند. گزارش‌ها از وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه حکایت دارد.

در شهرک بیت امر واقع در شمال الخلیل نیز، درگیری‌هایی میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و فلسطینیان ساکن منطقه گزارش شده است.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که در این منطقه حضور داشتند، از انتقال پیکر یک فلسطینی به گورستان، جهت انجام مراسم تدفین ممانعت به عمل آوردند و درب آهنی ورودی گورستان را مسدود کردند. این اقدام نظامیان صهیونیست به درگیری میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها انجامید.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در این درگیری از گلوله‌های گاز اشک آور استفاده کردند و در نتیجه پرتاب این گلوله‌ها به سوی فلسطینیان، چندین فلسطینی دچار حالت خفگی شدند.

منابع محلی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جریان این درگیری، با ورود به املاک فلسطینیان در پشت بام برخی منازل و مغازه‌ها مستقر شده بودند.

از سوی دیگر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با برقراری ایست بازرسی در ورودی شهرک‌های حلحول و بیت کاحل در شمال و شمال غرب الخلیل، باعث مزاحمت در عبور و مرور خودرو‌های فلسطینیان و ایجاد ترافیک سنگین شدند.

افزون بر این نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه پل بیت کاحل واقع در الخلیل، به سوی فلسطینیان گلوله گاز اشک آور و بمب صوتی پرتاب کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار