در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور: ردپای صهیونیست‌ها در اهانت به قرآن کریم دیده می‌شود

حجت‌الاسلام خداداده گفت: ردپای صهیونیست‌ها در پروژه جدید اهانت به قرآن کریم و هتک حرمت این کتاب آسمانی و همچنین در تمامی اقدامات علیه مسلمین جهان دیده می‌شود.
کد خبر: ۶۱۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۲ - 24August 2023

ردپای صهیونیست‌ها در اهانت به قرآن کریم دیده می‌شود/ قرآن کریم پرفروش‌ترین کتاب بعد از حمله ۱۱ سپتامبر در آمریکاحجت‌الاسلام والمسلمین «کمال خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در گفت‌وگویی با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، پیرامون اهانت به قرآن کریم و هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان برای چندمین بار در کشور‌های اروپایی اظهار داشت: دل تمامی مسلمانان عالم از اهانت به قرآن کریم خون است. مصیبت بزرگی است که بشر به جایی برسد که به یک کتاب نورانی تعرض کند. اما واقعیت این است که در طول تاریخ همه ما این اطمینان را داریم و به این اطمینان رسیدیم که هیچکدام از این کار‌ها نه تنها لطمه‌ای به قرآن نمی‌زند بلکه موجب منتشر شدن هرچه بیشتر قرآن کریم در سطح جهان می‌شود.

حجت‌الاسلام خداداده افزود: دشمنان اسلام و قرآن شاید متوجه نیستند که با این کار خودشان چه کمک بزرگی به اسلام و قرآن می‌کنند. به طور مثال اگر نگاهی به حادثه ۱۱ سپتامبر داشته باشید متوجه می‌شوید که یکی از کتاب‌هایی که در یکی دو سال اول بعد از این حادثه در آمریکا بسیار پرفروش شد قرآن مجید بود.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: ما به دنبال این موضوع هستیم که قرآن را به دنیا معرفی کنیم. زیرا اگر قرآن به خوبی و درست و بدون حجاب به دنیا معرفی شود هم هادی است و هم هدایت کننده است و مانع از انحراف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نهاد‌های فرهنگی به بهانه جسارت و هتک حرمتی که به قرآن کریم شده است باید تمام تلاش خودشان را انجام بدهند تا قرآن را به تمامی مردم دنیا معرفی کنند. این موضوع باید برای مردم دنیا تبیین و بررسی شود که قرآن چیست؟ برای چیست؟ برای کیست؟ زیرا اگر ما این مسائل و موضوعات پیرامون قرآن را به خوبی به مردم دنیا معرفی کنیم، همین تهدیدی که در آن قرار داریم به فرصت تبدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام خداداده با اشاره به نقش صهیونیسم جهانی در اهانت به قرآن کریم اضافه کرد: شک نکنید که صهیونیست‌ها در پشت پرده این اقدامات قرار دارند. زیرا اگر در هرجای دنیا کار خیر و نیکویی انجام شود دشمن آن صهیونیست‌ها هستند. هرجا خبر از پاکی است این صهیونیست‌ها هستند که در مقابل آن قرار دارند. هرجا خبر از ایستادگی در برابر ظلم است این صهیونیست‌ها هستند که در برابر آن می‌ایستند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور یادآور شد: ما هرکجا خبر‌های خوب داشته باشیم در مقابل آن خبر‌های بد را از دستگاه ظلمت داریم و ردپای صهیونیست‌ها هم در این پروژه جدید اهانت به قرآن کریم و هم در تمامی اقدامات برعلیه مسلمین جهان دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: اهانت به قرآن کریم و هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان جهان کار شیطان، شیطان بزرگ، ابلیس و دستگاه ظلمت است و برای آن‌هایی که اهل تاریخ تمدن هستند، مخصوصا تمدن اسلامی این دشمنی‌های آن‌ها با دین اسلام موضوع دور از ذهنی نیست.

حجت‌الاسلام خداداده افزود: امروز مشاهده می‌کنیم که دشمنان در برابر دین و در برابر اسلام ایستادند و ما هم ردپای آن‌ها را می‌بینیم و می‌دانیم که این اهانت‌ها زیر سر آن‌ها است و مطمئنا در برابر اقدامات دشمنان اسلام نفرت و انزجار قلوب ما مسلمانان باید بیشتر شود. زیرا آن‌ها با این اقدامات خود ثابت کردند که تمامی حرف‌هایی که تا امروز می‌زدند، تماما سخنانی توخالی بوده است. زیرا اصل فکر آن‌ها دشمنی با مسلمانان و قرآن است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار