استاندار مازندران:

اندیشه‌های شهدا باید برای نسل جوان تبیین شود

«حسینی پور» با بیان اینکه هنوز نتوانستیم بدرستی اندیشه‌ها و دست نوشته‌های شهدا را برای نسل جدید تبیین کنیم، بر لزوم تبیین اندیشه‌های شهدا به نسل جوان تأکید کرد.
کد خبر: ۶۱۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵ - 23August 2023

اندیشه‌های شهدا باید برای نسل جوان تبیین شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندارر مازندران امروز در یادواره شهدای کارمند مازندران که در مجتمع بهزیستی بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون روایتگران بخشی از ابعاد برجسته شخصیتی شهدای ما را بیان کردند و هنوز نتوانستیم بدرستی اندیشه‌ها و دست نوشته‌های شهدا را برای نسل جدید تبیین کنیم.

وی افزود: تردیدی وجود ندارد که اگر شخصیت ممتاز شهدای ما برای جوانان تشریح شود برای آنان یک الگو خواهد بود.

استاندار مازندران ادامه داد: رسانه‌های معاند با تشکیل امپراتوری رسانه‌ای در حال وارونه جلوه دادن حقایق هستند، اما ما می‌توانیم با تشریح ابعاد شخصیتی شهدا این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

حسینی پور با بیان اینکه ابعاد شخصیتی شهدا برای جوانان تبیین شود، اذعان داشت: امروز ایران مظهر ثبات و امنیت در منطقه است که این مهم را مرهون خون شهیدان سرافراز می‌دانیم.

استاندار مازندران افزود: اگر همه ما به خصوص جوانان ما به وصیت نامه شهداء مراجعه کنند همه این عزیزان اولین سفارشان حفظ حجاب برای خواهران است که امروز بسیاری از جوانان ما این وصیت را انجام می‌دهند.

حسینی پور ادامه داد: تردیدی نداریم اگر وصیت نامه شهدا برای جوانان تشریح و تبیین شود و آن‌ها متوجه وصیت عزیزانی شوند که خون خود را برای میهن فدا کردند، وصیت آن‌ها را انجام می‌دهند.

وی گفت: رسانه‌های معاند نمی‌توانند با شیطنت خود جلوی نور خورشید را بگیرند و این مردم با تاسی از حق طلبی سالار دشت کربلا در مسیر دینداری و آبادانی حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار