معاون عملیات سپاه کربلا خبر داد؛

رقابت ۲۴ تیم از سراسر کشور در مسابقات علمداران ولایت

سرهنگ پاسدار «علیزاده» از رقابت ۲۴ تیم از سراسر کشور در مسابقات علمداران ولایت خبر داد و گفت: این مسابقات به مدت چهار روز به میزبانی سپاه کربلا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ - 24August 2023

رقابت ۲۴ تیم از سراسر کشور در مسابقات علمداران ولایتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آئین افتتاحیه ملی مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت با حضور سردار «قریشی» جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سردار «سیف» معاون عملیات سازمان بسیج، سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و تیم‌های منتخب و برتر سراسر کشور امروز به میزبانی سپاه کربلا استان مازندران برگزار شد.

سرهنگ علیزاده در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران از حضور ۲۵۰ بسیجی رزمی کار در این مسابقات خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات به مدت چهار روز به میزبانی سپاه کربلا و با شرکت ۲۴ تیم از استان‌ها برگزار می‌شود.

معاون عملیات سپاه کربلا ایجاد شادابی و نشاط و استحکام سازمانی و رسته‌های پایگاه‌های مقاومت را از اهداف این مسابقات برشمرد.

مرحله نهایی مسابقات رزمی علمداران ولایت با حضور تیم‌های برتر رده‌های مقاومت بسیج سراسر کشور در تاریخ‌های یکم تا پنجم شهریور به میزبانی سپاه کربلا استان مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار