در بازدید از مرز مهران؛

وزیر کشور: ۳۱۱ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند

وحیدی گفت: از اول ماه صفر تاکنون ۳۱۱ هزار زائر از مرز مهران تردد کرده‌اند.
کد خبر: ۶۱۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ - 25August 2023

وزیر کشور: ۳۱۱ هزار زائر از مرز مهران تردد کردندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور صبح امروز (جمعه) در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های پایانه‌ی مرزی مهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های خوبی برای آسایش و تسهیل در تردد زوار در پایانه‌ی مرزی مهران انجام گرفته است و این تلاش‌ها استمرار خواهد داشت تا زوار تا کربلا و نجف، سفری ایمن، راحت و ارزان داشته باشند.

وحیدی با اشاره به اقدامات انجام شده از جمله افزایش گیت‌ها و درب‌های خروج و ورود در پایانه مرزی مهران، افزود: با تدابیر اتخاذشده هیچ زائری در مرز‌های ورودی معطل نمی‌ماند و در آن‌سوی مرز هم تلاش خواهیم کرد که زوار معطل نمانند. اگر چنانچه به اتوبوس و ناوگان حمل و نقل عمومی نیاز باشد، این ناوگان تهیه و اعزام می‌شود.

وزیر کشور با بیان اینکه پایانه برکت در مقایسه با سال گذشته متحول و سامان‌دهی شده است، گفت: پایانه برکت ۴۶ هکتار است که ۴۰ هکتار آن آسفالت و به اندازه نیاز تجهیزات سرمایشی و آب‌سردکن جانمایی و نمازخانه و استراحتگاه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه دو تونل در مسیر ایلام - مهران زیر بار ترافیک رفته و مسیر ایلام - مهران به‌صورت چهارخطه در اختیار زوار قرار گرفته است، یادآور شد: چهارخطه شدن مسیر ایلام - مهران سهولت در تردد زوار را در پی داشته است.

وحیدی به حضور در بین زوار و سوال از آنان درباره وضعیت زیرساخت‌های مرزی مهران اشاره کرد و گفت: زواری که مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کردند از زیرساخت‌ها اعلام رضایت داشتند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار