مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی خبر داد:

اعزام زائران اربعین از پایانه اتوبوسرانی مشهد به پایانه مرزی مهران

شهامت گفت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده امکان تشرف زائران اربعین از پایانه مسافربری و اتوبوسرانی امام رضا (ع) مشهد با رعایت نرخ مصوب به پایانه مرزی مهران فراهم شده است.
کد خبر: ۶۱۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸ - 28August 2023

فراهم شدن امکان تشرف زائران اربعین از پایانه اتوبوسرانی امام رضا (ع) با رعایت نرخ مصوب به پایانه مرزی مهرانبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد «جعفر شهامت» مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی طی سخنانی درباره دسترسی زائران اربعینی استان به بلیط اتوبوس اظهار داشت: زائران اربعین خراسان رضوی برای سهولت در دسترسی به بلیط اتوبوس در مسیر مرز‌های غربی کشور می‌توانند از طریق سامانه safar ۷۲۴.ir اقدام به خرید بلیط اینترنتی و یا ثبت درخواست در لیست انتظار از طریق سامانه List.safarvip.ir داشته باشند.

شهامت همچنین یادآور شد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده امکان تشرف زائران اربعین از پایانه مسافربری امام رضا (ع) با رعایت نرخ مصوب به پایانه مرزی مهران فراهم شده است.

وی در تشریح نرخ‌های مصوب اتوبوسرانی گفت: برای ناوگان ۲۵ نفره حداکثر نرخ یک میلیون و ۵۱۳ هزار تومان، برای ناوگان ۳۲ نفره حداکثر نرخ یک میلیون و ۲۶۲ هزار تومان و برای ناوگان بیش از ۴۰ نفره حداکثر نرخ ۹۱۷ هزار تومان برای جابه جایی زائران از مشهد به شهر مهران تعیین شده است. برای دیگر شهر‌های مرزی همچون خسروی و شلمچه نیز نرخ مصوب مشخص شده که در پایانه‌های مسافربری نصب و اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام گرفته.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در ادامه افزود: با توجه به پیش‌بینی شرایط در هفته پیش رو به عزیزانی که قصد تشرف به زیارت اربعین حسینی دارند توصیه می‌شود نسبت به خرید بلیط از سامانه اینترنتی یا ثبت درخواست در لیست انتظار به آدرس ذکر شده اقدام کنند تا در صورت فقدان ناوگان شرکت‌های حمل و نقل پس از تامین ناوگان مناسب مسافران ثبت نام شده در لیست انتظار را در اولویت اعزام قرار دهند.

وی در پایان صحبت‌های خود تأکید کرد: لازم به ذکر است که در حال حاضر ترافیک مسافری در پایانه مسافربری امام رضا (ع) روان بوده و سرویس‌دهی زائران عزیز به مقاصد مختلف به ویژه پایانه مرزی مهران در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار