استاندار کرمانشاه:

تلاش دشمنان جلوگیری از حرکت مسلمانان بر مبنای قرآن کریم است

«صحرایی» گفت: همه تلاش دشمنان این است جوامع اسلامی بر مبنای قرآن کریم حرکت نکنند و همواره به صورت مسقیم و پنهان دشمنانی خود را آشکار کردند و آخرین حربه آنها در ضدیت با اسلام آتش زدن قرآن کریم بود که از خود نشان دادند.
کد خبر: ۶۱۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ - 25August 2023

استاندار کرمانشاه: تلاش دشمنان جلوگیری از حرکت مسلمانان بر مبنای قرآن کریم استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در مراسم اختتامیه چهل و یکم دوره مسابقات قرآن دانش آموزی کشور که با حضور «رضا مراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: امروزه دشمنان در همه زمینه های فکری، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی علیه نوجوانان و جوانان و همه اقشار جامعه ما انواع حیله، حربه، فتنه مستقیم و غیر مستقیم راه انداختند تا جامعه اسلامی ما بر مبنای قرآن کریم حرکت نکند.

 استاندار کرمانشاه با اشاره به انواع دشمنی پنهان و آشکار دشمنان علیه دین اسلام گفت: همه تلاش دشمنان این است جوامع اسلامی بر مبنای قرآن کریم حرکت نکنند و همواره به صورت مسقیم و پنهان دشمنانی خود را آشکار کردند و آخرین حربه آنها در ضدیت با اسلام آتش زدن قرآن کریم بود که از خود نشان دادند.

وی در ادامه به حرکت زشت و خبیثانه دشمنان در آتش زدن قرآن کریم اشاره کرد و گفت: دشمنان وقتی از همه دشمنی های خود نتیجه نگرفتند چهره واقعی خود را نشان دادند و دشمنی آشکار با اسلام با آتش زدن قرآن کریم آخرین حربه آنان است و جواب دادن این حرکت زشت دشمنان را تعمیق دادن لایه های قرآن کریم در زندگی فردی و جامعه دانست.

استاندار کرمانشاه در ادامه از همه مربیان، معلمان، دانش آموزان و مسئولان برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم در استان کرمانشاه قدردانی کرد و افزود: یکی از مهم ترین اعمالی که مورد تایید پیامبر اسلام(ص) تلاوت و انس با قرآن کریم است.

صحرایی همچنین انس با قرآن را سرپناه تمام سختی ها و پیچیدگی زندکی عنوان کرد و گفت: پیامبر اسلام(ص) توصیه فرموند در سختی ها زندگی به قرآن پناه ببریم.

وی در پایان به همه دانش‌آموزان شرکت کننده در چهل و یکم مسابقات دانش آموزی قرآن کریم که با قرآن کریم انس گرفته اند تبریک گفت.

در پایان این مراسم با حضور رضا مراد صحرایی از برگزیدگان چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم دانش آموزان کشور تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار